ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Με ένα δυναμικό μήνυμα, η ΙΚΕΑ μας προσκαλεί να υιοθετήσουμε μικρές αλλαγές για μία βιώσιμη ζωή στο σπίτι

Με ένα δυναμικό μήνυμα η ΙΚΕΑ μας προσκαλεί να υιοθετήσουμε μικρές αλλαγές για μία βιώσιμη ζωή στο σπίτι Facebook Twitter
0

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, παρουσίασε τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι». Η νέα καμπάνια είναι αφιερωμένη στις μικρές αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε όλοι, για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα.

Με ένα δυναμικό μήνυμα η ΙΚΕΑ μας προσκαλεί να υιοθετήσουμε μικρές αλλαγές για μία βιώσιμη ζωή στο σπίτι Facebook Twitter

Το νέο τηλεοπτικό σποτ της ΙΚΕΑ εστιάζει σε στιγμές της καθημερινότητάς μας στο σπίτι- από την ώρα που ξυπνάμε το πρωί ως την ώρα που κοιμόμαστε το βράδυ- και στους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να τις βελτιώσουμε με στόχο τον θετικό μας αντίκτυπο στο περιβάλλον. Πρωταγωνιστές της τηλεοπτικής καμπάνιας γίνονται τα προϊόντα ΙΚΕΑ που μπορούν να μας βοηθήσουν:

  1. Να εξοικονομήσουμε νερό και πολύτιμη ηλεκτρική ενέργεια
  2. Να κάνουμε ανακύκλωση
  3. Να μειώσουμε τη σπατάλη των πόρων και του φαγητού και
  4. Να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα

Στόχος της ΙΚΕΑ είναι να συμβάλλει στη δημιουργία ενός θετικού αντίκτυπου για τους ανθρώπους και τον πλανήτη.

Για την ΙΚΕΑ αυτό σημαίνει:

  • Να παράγει πιο βιώσιμα προϊόντα και να υιοθετεί πιο βιώσιμες πρακτικές με στόχο τη σωστή χρήση των πόρων του πλανήτη.
  • Να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ακολουθήσουν έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής, δίνοντας τους προσιτές και εύκολες λύσεις μέσα από τα προϊόντα της και τη γνώση της.
Με ένα δυναμικό μήνυμα η ΙΚΕΑ μας προσκαλεί να υιοθετήσουμε μικρές αλλαγές για μία βιώσιμη ζωή στο σπίτι Facebook Twitter

Ταυτόχρονα η ΙΚΕΑ στην Ελλάδα έχει ήδη καταργήσει το πλαστικό μίας χρήσης από τη συλλογή προϊόντων της και τα εστιατόριά της, διαθέτει μόνο λαμπτήρες LED καταργώντας τους συμβατικούς και μέχρι το τέλος του 2021 προχωράει σε διακοπή της πώλησης των αλκαλικών μπαταριών αντικαθιστώντας τις με επαναφορτιζόμενες.

Μπείτε κι εσείς στο ΙΚΕΑ.gr για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη νέα καμπάνια και να ανακαλύψετε, πώς μπορείτε με μικρές αλλαγές στο σπίτι να υιοθετήσετε έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής, που θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στον πλανήτη, το σπίτι όλων μας.

Το σχετικό τηλεοπτικό σποτ μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ.

#IKEAviosimotita #KalyteriZoi #ikeagreece #zoumemazi

Market news
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM