Σε επίπεδα ρεκόρ οι καταναλωτικές δαπάνες για video games

Σε επίπεδα ρεκόρ οι καταναλωτικές δαπάνες για video games Facebook Twitter
0

Επίπεδα ρεκόρ άγγιξαν οι καταναλωτικές δαπάνες για περιεχόμενο και αξεσουάρ βιντεοπαιχνιδιών τον Αύγουστο.

Σύμφωνα με σχετικά στοιχεία, οι συνολικές δαπάνες αυξήθηκαν 7% τον προηγούμενο μήνα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Επίσης, από τις αρχές του έτους έως σήμερα, οι δαπάνες έχουν αυξηθεί 13% φθάνοντας στα 37,9 δισ. δολάρια, συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. 

Η αγορά βιντεοπαιχνιδιών αναδείχθηκε σε έναν από τους «κερδισμένους» κλάδους της πανδημίας.

Μάλιστα, οι δύο νέες κονσόλες που κυκλοφόρησαν στην αγορά πέρυσι τον χειμώνα, η Xbox Series X της Microsoft και η PlayStation 5 της Sony Group, συγκέντρωσαν τις προτιμήσεις των καταναλωτών, παρά το γεγονός ότι η προσφορά ήταν περιορισμένη λόγω των προβλημάτων στην παγκόσμια αλυσίδα τροφοδοσίας. 

Ενδεικτικά, η PlayStation 5 ήταν αυτή που απέφερε τα μεγαλύτερα έσοδα και 10 μήνες και παραμένει η πρώτη σε πωλήσεις πλατφόρμα PlayStation στην ιστορία.

Η Sony προβλέπει να πωλήσει περισσότερες από 14,8 εκατ. πλατφόρμες PlayStation 5 στη διάρκεια του τρέχοντος δημοσιονομικού έτους. Το πρώτο σε πωλήσεις παιχνίδι τον Αύγουστο ήταν το Madden NFL 22 της Electronic Arts και ακολούθησε το Ghost of Tsushima της Sony. 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer η Ρωσία: «Λάθος να γίνονται εικασίες για το δυστύχημα»

Διεθνή / Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer στο Καζακστάν η Μόσχα: «Λάθος οι εικασίες για το δυστύχημα»

Αξιωματούχος εθνικής ασφάλειας της Ουκρανίας ισχυρίστηκε ότι η συντριβή στο Καζακστάν, στην οποία σκοτώθηκαν 38 άνθρωποι την ημέρα των Χριστουγέννων, προκλήθηκε από πυρά ρωσικής αεράμυνας
LIFO NEWSROOM
Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM