Οι ιθύνοντες του βερολινέζικου φεστιβάλ δεν ακολούθησαν το παράδειγμα των αμερικανών του Σάντανς κι αποφάσισαν το επίσημο πρόγραμμα του φεστιβάλ να διεξαχθεί κανονικά, παρουσία θεατών και δημοσιογράφων, από 10 έως 16 Φεβρουαρίου κι από 17 έως 20 Φεβρουαρίου σε επαναληπτικές προβολές.
Ταινία έναρξης του φεστιβάλ είναι το «Peter Von Kant» του Φρανσουά Οζόν, ένας φόρος τιμής του γάλλου σκηνοθέτη στον Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ, μια διασκευή των «Πικρών Δακρύων της Πέτρας Φον Καντ» στην οποία συμμετέχει και η Χάνα Σιγκούλα. Aπό τις ταινίες του διαγωνιστικού προγράμματος ξεχωρίζει το «Both Sides of the Blade», η νέα δουλειά της Κλερ Ντενί μετά το αγγλόφωνο «High Life», στην οποία πρωταγωνιστούν η συνήθης ύποπτη Ζιλιέτ Μπινός και ο Βενσάν Λιντόν. Eπιστρέφουν, επίσης, με νέες ταινίες ο Πάολο Ταβιάνι, ο προβοκάτορας Ούλριχ Σάιντλ, ο αγαπημένος του φεστιβάλ Χονγκ Σανγκ Σου και η Ούρσουλα Μέιερ.
Το διαγωνιστικό τμήμα Encounters έχει κι ελληνικό ενδιαφέρον. Από τη μία συμμετέχει «η Πόλη και η Πόλη» των Σύλλα Τζουμέρκα και Χρήστου Πασσαλή και από την άλλη θα προβληθεί και η νέα ταινία του τακτικού επισκέπτη του φεστιβάλ Θεσσαλονίκη Πίτερ Στρικλαντ, στο καστ της οποίας θα βρεις και τους Μάκη Παπαδημητρίου και Αριάν Λαμπέντ. Στο ίδιο τμήμα συμμετέχει και η νέα ταινία του Μπετράντ Μπονελό.
Από τις ειδικές προβολές του φεστιβάλ ξεχωρίζει η επιστροφή του Ντάριο Αρζέντο με τίτλο «Dark Glasses». Ο Ιταλός σκηνοθέτης είχε να κάνει ταινία από το 2012, όταν είχε παραδώσει το φιάσκο του «Dracula 3D». Ας ελπίσουμε η δεκαετής απουσία του να τον βοήθησε να βρει το δημιουργικό του mojo. Δεν περιμένουμε μια δημιουργία στο ύψος της «Suspiria» ή του «Profondo Rosso», στο σημείο που έχουμε φτάσει, θα παίρναμε κάτι σαν το «Sleepless» και θα λέγαμε κι ευχαριστώ.
Σε ειδική προβολή θα προβληθεί επίσης και το «Τhis Much Ι Κnow is True», ένα ντοκιμαντέρ του Άντριου Ντόμινικ για τους δύο τελευταίους δίσκους των Νικ Κέιβ και Γουόρεν Έλις και για την πολυετή συνεργασία τους.