Πίνακας του Πικάσο πωλήθηκε έναντι 20,7 εκατ. ευρώ – Ανήκε στον Σον Κόνερι

Πίνακας του Πικάσο πωλήθηκε έναντι 20,7 εκατ. ευρώ – Ανήκε στον Σον Κόνερι Facebook Twitter
Φωτ.: Christie's
0

Έναντι 20,7 εκατομμυρίων ευρώ πωλήθηκε πίνακας του Πάμπλο Πικάσο, που στο παρελθόν ανήκε, στον Σερ Σον Κόνερι.

Το πορτρέτο σωματοφύλακα 1969 με τίτλο Buste d'homme dans un cadre - «Πορτρέτο ενός άνδρα σε κάδρο», πουλήθηκε από τον οίκο Christie's στο Χονγκ Κονγκ, με τις προσφορές να ξεκινούν από 11, 7 εκατομμύρια ευρώ (10 εκ. λίρες Αγγλίας).

Η Τζορτζίνα Χίλτον, υπεύθυνη δημοπράτησης του έργου, φόρεσε σμόκιν σε ένα συγκινητικό αφιέρωμα στον ρόλο του Σον Κόνερι ως Τζέιμς Μποντ.

Τόνισε ότι θεωρείται, από ειδικούς της τέχνης, «ένας από τους ωραιότερους και πιο εντυπωσιακούς πίνακες του καλλιτέχνη από την τελευταία δεκαετία της ζωής του» και περιέγραψε το έργο ως «συνταρακτικό».

Σύμφωνα με τους Times, ο Έντριεν Μέιερ, συμπρόεδρος ιμπρεσιονιστικής και μοντέρνας τέχνης στον Christie's, δήλωσε: «Είναι προνόμιο για τον Christie's να έχει εμπιστευθεί η οικογένεια του Σερ Σον Κόνερι την πώληση αυτής της υπέροχης αυτοπροσωπογραφίας του Πικάσο. Δεν είναι περίεργο που ένας τιτάνας της κινηματογραφικής βιομηχανίας προσελκύθηκε από αυτό το επίτευγμα του μεγαλύτερου τιτάνα της σύγχρονης τέχνης».

Πίνακας του Πικάσο πωλήθηκε έναντι 20,7 εκατ. ευρώ – Ανήκε στον Σον Κόνερι Facebook Twitter
Φωτ.: Christie's

Ο Στέφαν Κόνερι, ο γιος του γεννημένου στο Εδιμβούργο ηθοποιού, σε δήλωση πριν από τη δημοπρασία περιέγραψε το ενθουσιώδες καλλιτεχνικό βλέμμα και την αγάπη του πατέρα του για τη ζωγραφική: «Ο Σον είχε μια εξαιρετική αίσθηση αισθητικής, σύνθεσης και κίνησης που βελτιώθηκε από την καριέρα του σε ένα οπτικό μέσο, όπως επίσης και με τον πολυετή γάμο του με τη Μισελίν (Ροκμπρίν), εξαιρετική και διεθνώς αναγνωρισμένη ζωγράφο».

Για το Buste d’homme dans un cadre, ο Πικάσο άντλησε έμπνευση από διάσημους ζωγράφους της χρυσής εποχής, όπως ο Ρέμπραντ και ο Βελάσκεθ και τους γίγαντες της λογοτεχνίας, Σαίξπηρ και Ντούμας.

Τα έσοδα από την πώληση του έργου, όπως είπε ο γιος του ηθοποιού θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς στη Σκωτία και τις Μπαχάμες, όπου ο Σον Κόνερι έζησε με τη σύζυγό του για περισσότερα από 30 χρόνια, για την υποστήριξη δράσεων στους τομείς του αθλητισμού και της διατήρησης των ωκεανών.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ