Ρωσία: Τα πρώην McDonald’s ανοίγουν ξανά με νέο logo

Ρωσία: Τα πρώην McDonald’s ανοίγουν ξανά με νέο logo Facebook Twitter
Φωτ: Twitter
0

Η αλυσίδα γρήγορου φαγητού που ήταν στο παρελθόν McDonald's στη Ρωσία αποκάλυψε το νέο της λογότυπο καθώς ετοιμάζεται να ανοίξει ξανά τα εστιατόρια της από την Κυριακή.

Το νέο logo έχει έναν κύκλο και δύο γραμμές που δείχνουν ένα μπιφτέκι και δύο τηγανητές πατάτες. «Το πράσινο φόντο του λογότυπου συμβολίζει την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών που έχουν συνηθίσει οι πελάτες μας», δήλωσε στο TASS εκπρόσωπος της Sistema PBO, την εταιρεία που διαχειρίζεται την επιχείρηση που ανήκε στο παρελθόν στα McDonald's.

Η εταιρεία δεν έχει ακόμη αποκαλύψει το όνομα της αλυσίδας, αν και φέρεται να έχει εξεταστεί αρκετές επιλογές. Σύμφωνα με την εφημερίδα Izvestia, η Sistema PBO υπέβαλε οκτώ πιθανά ονόματα για τη νέα αλυσίδα στη Rospatent, η οποία είναι η ρωσική κυβερνητική υπηρεσία που είναι αρμόδια για την πνευματική ιδιοκτησία.

Τα ονόματα που φέρεται να εξετάζονται περιλαμβάνουν το Tot Samyi και Svobodnaya Kassa.

Σύμφωνα με το Tass, το οποίο επικαλείται τη Sistema PBO, η ρωσική αλυσίδα έχει προγραμματίσει να ανοίξει ξανά 15 εστιατόρια αυτό το σαββατοκύριακο.

Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σχολίασαν ότι το νέο λογότυπο έμοιαζε ακόμα με ένα «M». Άλλοι είπαν ότι το νέο logo μοιάζει να έχει εμπνευστεί από τη σημαία του Μπαγκλαντές, η οποία έχει επίσης ένα σκούρο πράσινο φόντο και έναν κόκκινο κύκλο σε παρόμοιες αποχρώσεις με το νέο λογότυπο.

Με πληροφορίες BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

Διεθνή / Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

 Μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να γδυθούν από τη μέση και πάνω για τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Τech & Science / Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Οι αλγόριθμοι του YouTube και κάποιων social media εξιδανικεύουν σωματότυπους και ενοχοποιούν τα παιδιά με αυξημένο βάρος σώματος - Ενδεικτικό το γεγονός ότι στη Βρετανία ένα στα 4 κορίτσια δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνισή του
LIFO NEWSROOM