Η Κιμ Καρντάσιαν περπατάει στο νερό στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga

Η Κιμ Καρντάσιαν περπατάει στο νερό στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga Facebook Twitter
0

Η Κιμ Καρντάσιαν είναι αναμφίβολα η μεγαλύτερη θαυμάστρια του οίκου Balenciaga - και το πιο διάσημο μοντέλο του, οπότε δεν δίστασε μέχρι «να περπατήσει στο νερό» στη νέα καμπάνια για το φθινόπωρο 2022.

Η 41χρονη σταρ φωτογραφήθηκε με ένα γαλάζιο, στενό φόρεμα κόστους 3.550 δολαρίων, μαύρη τσάντα Hourglass (2.700 δολάρια) και ασορτί γυαλιά ηλίου, αναδεικνύοντας την ανοιχτή πλάτη του outfit.

Η Moda Operandi, ένα από τα καταστήματα που πωλούν το συγκεκριμένο ρούχο, προέτρεψε τους αγοραστές να «ολοκληρώσουν το look με το χαρακτηριστικό Pantaleggings του οίκου»- αγαπημένο στυλ της Κιμ Καρντάσιαν.

Η Κιμ Καρντάσιαν μοιράστηκε στιγμιότυπα από την καμπάνια, στην οποία η λέξη Balenciaga αναγράφεται πάνω από τα διάσημα οπίσθιά της, με τους 329 εκατομμύρια followers της στο Instagram.

Για την ιστορία, η Κιμ Καρντάσιαν έχει φορέσει ξανά το συγκεκριμένο φόρεμα, στο φετινό πάρτι του Vanity Fair μετά την τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ, που έγινε τον Μάρτιο.

Μια άλλη εικόνα από τη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga δείχνει την Κιμ να αψηφά και πάλι τα στοιχεία της φύσης, αυτή τη φορά ποζάροντας με ένα φλοράλ φόρεμα στο χιόνι.

Η διάσημη σταρ είναι εδώ και καιρό φανατική θαυμάστρια του οίκο Balenciaga, έχοντας εμφανιστεί φορώντας από catsuit με προειδοποιητική ταινία μέχρι total black φόρμα, που δεν άφηνε τίποτα ακάλυπτο- ούτε το κεφάλι της, αλλά και ως μοντέλο στην επίδειξη του brand στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού τον Ιούλιο.

Η Κιμ Καρντάσιαν γνωρίστηκε με τον δημιουργικό διευθυντή του οίκου Balenciaga, Demna, από τον πρώην της, Κάνιε Γουέστ - και φαίνεται ότι οι δυο τους έχει μεταδώσει την αγάπη τους για την εταιρεία στις κόρες τους, οι οποίες πρόσφατα εμφανίστηκαν με πανάκριβες τσάντες του brand.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Dry January στις ΗΠΑ: Κορυφαίες εταιρείες εξηγούν γιατί πολλοί Αμερικανοί επιλέγουν πλέον μη αλκοολούχα ποτά

Διεθνή / Dry January στις ΗΠΑ: Κορυφαίες εταιρείες εξηγούν γιατί πολλοί Αμερικανοί επιλέγουν πλέον μη αλκοολούχα ποτά

Το "Dry January" και η πιο χαλαρή προσέγγιση του "Damp January" αναδεικνύουν την τάση προς τη μετριοπαθή κατανάλωση. Οι συμμετέχοντες συχνά υιοθετούν μακροπρόθεσμες αλλαγές στη συμπεριφορά τους, επιλέγοντας να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ και μετά το τέλος της πρόκλησης
LIFO NEWSROOM
Πόλεμος στην Ουκρανία: Πώς τα drones μπορούν να δώσουν κατά λάθος χρήσιμες πληροφορίες στον εχθρό

Διεθνή / Πόλεμος στην Ουκρανία: Πώς τα drones δίνουν κατά λάθος χρήσιμες πληροφορίες στον εχθρό

Τα drones χρησιμοποιούνται τόσο από τη Ρωσία όσο και από την Ουκρανία περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη σύγκρουση στην ιστορία - Ο τεράστιος αριθμός τους και ο συνωστισμός επιτρέπουν στον εχθρό να συλλέγει πληροφορίες
LIFO NEWSROOM
Άντριου Τέιτ: Ο μισογύνης influencer θέλει να γίνει πρωθυπουργός της Βρετανίας - Η αντίδραση του Έλον Μασκ

Διεθνή / Άντριου Τέιτ: Ο μισογύνης influencer θέλει να γίνει πρωθυπουργός της Βρετανίας και ο Μασκ στηρίζει

Ο Άντριου Τέιτ, κατηγορούμενος για βιασμό, εμπορία ανθρώπων και σύσταση εγκληματικής οργάνωσης για τη σεξουαλική εκμετάλλευση γυναικών ανακοίνωσε την ίδρυση του πολιτικού κόμματος BRUV
ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Γροιλανδία: Γιατί ερίζουν για το «παγωμένο» νησί ΗΠΑ και Δανία

Διεθνή / Γροιλανδία: Γόρδιος δεσμός για Δανία και Τραμπ το μεγαλύτερο νησί του κόσμου

Γιατί ο Τραμπ θέλει να προσαρτήσει στις ΗΠΑ το παγωμένο νησί στον Αρκτικό Κύκλο - Η κλιματική αλλαγή, το λιώσιμο των πάγων και γιατί οι Γροιλανδοί ζητούν ανεξαρτησία - Ο βασιλιάς Φρειδερίκος της Δανίας άλλαξε το οικόσημό του για να δείξει την στρατηγική σημασία της Γροιλανδίας
LIFO NEWSROOM
Ταϊλάνδη: Τουρίστρια σκοτώθηκε από ελέφαντα ενώ τον έκανε μπάνιο σε καταφύγιο ζώων

Διεθνή / Ταϊλάνδη: Τουρίστρια σκοτώθηκε από ελέφαντα ενώ τον έκανε μπάνιο σε καταφύγιο ζώων

Οι ελέφαντες, το εθνικό σύμβολο της Ταϊλάνδης, αντιμετωπίζουν αυξανόμενους κινδύνους από την τουριστική βιομηχανία, την παράνομη υλοτομία, τη λαθροθηρία και την ανθρώπινη επέκταση σε φυσικούς βιότοπους
LIFO NEWSROOM