Για τα στερεότυπα και τις αντιλήψεις μίλησε, σε συνέντευξή της στο περιοδικό OK!, η Κλέλια Ανδριολάτου.
Η πρωταγωνίστρια του Maestro ρωτήθηκε για τη σκηνή που η ηρωίδα της κάνει για πρώτη φορά έρωτα με τον «Ορέστη» και τον τρόπου σχολιάστηκε.
Όπως τόνισε, είναι εξοικειωμένη με το γυμνό, καθώς αγαπά το σώμα της. «Όταν βρίσκω τον λόγο να γίνει μια σκηνή με γυμνό και να υπηρετήσει το έργο, θα το κάνω. Είμαι εξοικειωμένη με το γυμνό, ακόμα και στις διακοπές μου κάνω γυμνισμό. Δεν ντρέπομαι για το σώμα μου, αντιθέτως το αγαπώ. Και εκείνη η σκηνή που περιγράφεις ήταν σαν πίνακας. Έδειχνε μια ωραία στιγμή του ζευγαριού, ήταν έρωτας, ήταν και ο φωτισμός, ήταν όλα» ανέφερε η Κλέλια Ανδριολάτου,
Η ηθοποιός, η οποία είχε αποκαλύψει ότι έμαθε ότι πήρε τον ρόλο της σειράς μέσα από την τηλεόραση, δήλωσε ότι ένας από τους λόγους που είπε «ναι» στο Maestro ήταν το γεγονός ότι μιλά για τη σεξουαλικότητα και την αυτοδιάθεση, για την οικογενειακή βία, όχι κουνώντας το δάχτυλο, αλλά με το να μας μετατοπίζει.
Ερωτηθείσα για το εάν θεωρεί ότι αντιλήψεις και στερεότυπα που είναι ξεπερασμένα γίνονται ευκολότερα αποδεκτά μέσα από την τηλεόραση και αν εκπαιδευόμαστε στην ηθική, η Κλέλια Ανδριολάτου απάντησε:
«Αν κρίνω από τον εαυτό μου, ναι. Προσωπικά, μια ταινία μπορεί να μου αλλάξει τρόπο σκέψης. Για παράδειγμα, σε μια από τις πιο αγαπημένες μου ταινίες, όπως «Οι ονειροπόλοι» του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι, αν αφαιρέσεις το γυμνό και το ερωτικό στοιχείο και δεις την ουσία της, θα καταλάβεις πως τα όρια μεταβάλλονται σε σχέση με την εικόνα που προσλαμβάνουμε».
«Ένας από τους λόγους που είπα «ναι» σε αυτή τη σειρά είναι γιατί με ενδιαφέρει πολύ το θέμα της, που μιλά για τη σεξουαλικότητα και την αυτοδιάθεση, για την οικογενειακή βία, όχι κουνώντας το δάχτυλο, αλλά με το να μας μετατοπίζει. Ακόμα και ένας κύριος που ζει σε ένα απομονωμένο χωριό, που μπορεί να μην έρχεται σε επαφή με πολλούς ανθρώπους, αν μπορέσει να εξοικειωθεί με άλλους τύπους ανθρώπων και νιώσει οικεία, αυτό είναι κέρδος», πρόσθεσε.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, με αφορμή την παράσταση «Μοτέλ» που αναφέρεται στο θέμα της γυναικοκτονίας, η Κλέλια Ανδριολάτου εξήγησε ότι μέσα από την Τέχνη της επιδιώκει να είναι ενεργός πολίτης.
«Θεωρώ ότι είναι και ο μόνος τρόπος να επικοινωνήσω τη θέση μου. Δεν έχω άλλο μονοπάτι να εκφέρω μια άποψη. Προσπαθώ να επιλέγω δουλειές που να έχουν να πουν κάτι. Το Μοτέλ είναι μια τέτοια ιστορία που όταν φύγει ο κόσμος από το θέατρο, θα νιώσει συγκίνηση – ο πυρήνας αυτής της ιστορίας είναι σπουδαίος. Μέσα από αυτό το πλάσμα που υποδύομαι, την Άννα, προσπαθούμε να αφηγηθούμε μια σημαντική διαδρομή που κάνει το κορίτσι, μέσα από μια προσομοίωση μιας κοινωνίας με τις ανάλογες παθογένειές της», είπε.