Μάχη σώμα με σώμα δίνουν διαδίκτυο και τηλεόραση στη Βρετανία, τουλάχιστον όσον αφορά στη διεκδίκηση της διαφημιστικής “πίτας”. Για πρώτη φορά μάλιστα, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2011, οι εταιρείες επένδυσαν περισσότερα χρήματα για να διαφημιστούν μέσω του Διαδικτύου, παρά μέσω της τηλεόρασης.
Το διαδίκτυο κατακτά πλέον μερίδιο στη διαφήμιση 27%, έναντι 26% που αντιστοιχεί στην τηλεόραση, σύμφωνα με έκθεση του Internet Advertising Bureau, του PwC και της εταιρείας μάρκετινγκ WARC.
Το 58% των εσόδων στο internet προέρχεται από διαφημίσεις που συνδέονται με μηχανές αναζήτησης (search advertising), το 23% από διαφημίσεις σε προκαθορισμένους χώρους των ιστοσελίδων (display advertising) και το 17% από μικρές αγγελίες.
Το search advertising αυξήθηκε κατά 12,6% και το display advertising κατά 18,5%, χάρη στις νέες μορφές διαφήμισης – στατικές ή κινούμενες – και στη ζήτηση για βίντεο.
Τη Δευτέρα η εταιρεία ZenithOptimedia στην έκθεσή της προέβλεψε ότι το μερίδιο του Internet στη διαφημιστική αγορά θα αυξηθεί παγκοσμίως στο 18,9% μέχρι το 2013 (από 14,4% το 2010), οπότε και θα ξεπεράσει τις εφημερίδες, παραμένοντας όμως πίσω από την τηλεόραση.
σχόλια