Το λεύκωμα που κυκλοφόρησε αυτές της μέρες από τις εκδόσεις Yale University Press και τιτλοφορείται Camera Solo, συγκεντρώνει 70 ασπρόμαυρες φωτογραφίες τραβηγμένες από την Πάτι Σμιθ, με τις αγαπημένες της μηχανές πόλαροϊντ, κατά τη διάρκεια της ζωής της, ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί ως κατάλογος για την πρώτη της φωτογραφική έκθεση στο Wadsworth Atheneum Museum of Art, στο Κονέτικατ των Ηνωμένων Πολιτειών.
Μέσα από αυτές τις φωτογραφίες κανείς μπορεί να ανακαλύψει τη ματιά της 66χρονης τραγουδίστριας, μουσικού και ποιήτριας αλλά και να πάρει μια ιδέα από την συναρπαστική ζωή και καριέρα της.
Χρησιμοποιώντας μόνο κάμερα πόλαροϊντ, η Σμιθ φωτογραφίζει αντικείμενα που συνδέονται με την ποίηση και την λογοτεχνία καθώς και τα προσωπικά αντικείμενα των ανθρώπων που θαυμάζει και αγαπά.
Στην συνέντευξη που έδωσε στην Σούζαν Λιμπόφσκι Τάλμποτ, η οποία δημοσιεύεται μέσα στο λεύκωμα, η Σμιθ μιλάει για τον «σεβασμό στα άψυχα αντικείμενα» που νιώθει η ίδια καθώς για το γεγονός ότι τα αντικείμενα αυτά λειτουργούν σαν «φυλαχτά» στη ζωή της. Στις φωτογραφίες βλέπουμε για παράδειγμα τις παντόφλες του αγαπημένου της Ρόμπερτ Μέιπλθορπ ή το πορσελάνινο φλιτζάνι του πατέρα της.
Από τις εξερευνήσεις της ως εικαστική καλλιτέχνις στις δεκαετίες του ‘60 και του '70 και την βαθιά επιρροή που είχε πάνω στην εκκολαπτόμενη πανκ ροκ σκηνή στα τέλη της δεκαετίας του ‘70 και του '80, έως το βραβευμένο βιβλίο της Just Kids που εκδόθηκε το 2010- με τα απομνημονεύματα της ζωή με τον αγαπημένο της φίλο Ρόμπερτ Μέιπλθορπ-, η Πάτι Σμιθ συνεχίζει αδιαμφησβήτητα να κάνει αίσθηση στο αμερικάνικο πολιτιστικό τοπίο.