Όταν το κοινό παρακολούθησε την πρεμιέρα του Das Rheingold στη Βασιλική Όπερα, έμεινε άφωνο από το ρόλο της Erda, της θεάς της γης, που την υποδύθηκε η ηθοποιός Rose Knox-Peebles.
Η 81χρονη ηθοποιός, συγγραφέας, μοντέλο και συλλέκτης έργων τέχνης, εμφανίζεται γυμνή στο μεγαλύτερο μέρος της παράστασης και δίνει ρεσιτάλ με την ερμηνεία της. Ωστόσο, σύμφωνα με την Telegraph, ο κριτικός όπερας των Financial Times, Richard Ferman, εστίασε να σχολιάσει το μακιγιάζ που κάνει το πρόσωπό της «τρομακτικό».
Το θέμα, όμως, είναι, ότι η Rose Knox-Peebles δεν βάφεται για την θεατρική παράσταση. Η ίδια έστειλε επιστολή προς τον κριτικό, αναφέροντας πως «αυτό που γράφεται δεν είναι αλήθεια. Δεν φορούσα μακιγιάζ. Η όψη "τρόμου" είναι όλη φυσικά δική μου».
Δεν είναι η πρώτη φορά που κριτικοί όπερας σχολιάζουν την εμφάνιση μιας γυναίκας και αναγκάζονται να ανακαλέσουν για αυτό. Το 2014, η Tara Erraught, η μέτζο-σοπράνο, χαρακτηρίστηκε «χοντρούλα», «κοντόχοντρη» «αντιαισθητική και «ένα παχουλό κουταβάκι» από τους κριτικούς που την είδαν στο Der Rosenkavalier στο Glyndebourne.
Οι συνάδελφοι καλλιτέχνες της έσπευσαν να την υπερασπιστούν. Η Jennifer Johnstone απάντησε λέγοντας «πώς φτάσαμε σε ένα σημείο όπου η όπερα δεν αφορά πλέον το τραγούδι αλλά τη σωματική διάπλαση και την εμφάνιση των τραγουδιστών, ειδικά των τραγουδιστριών;».
Η κ. Knox-Peebles έχει εμφανιστεί σε μουσικά βίντεο και έχει γίνει μοντέλο για τη Vogue, ενώ το 2021 αποκάλυψε -στο πλαίσιο ενός φιλανθρωπικού προγράμματος - ότι κάποτε είχε φιλήσει τον Έλβις Πρίσλεϊ.
«Είμαι πολύ τυχερή. Έχω τέσσερα παιδιά, έξι εγγόνια και φίλησα τον πιο διάσημο ροκ σταρ στον πλανήτη, μπροστά στον σύζυγό μου» είχε αναφέρει σχετικά.
Με πληροφορίες από Telegraph