Καλάθι των Χριστουγέννων: Ξεκινά στις 13 Δεκεμβρίου - Τι θα περιλαμβάνει

Καλάθι των Χριστουγέννων: Ξεκινά στις 13 Δεκεμβρίου - Τι θα περιλαμβάνει Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου: Sooc
0

Από την Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου, θα εφαρμοστεί το καλάθι των Χριστουγέννων στα σούπερ μάρκετ, ενώ για δεύτερη χρονιά θα ισχύσει και το καλάθι του Άη Βασίλη στα καταστήματα παιχνιδιών.

Μέσα στην εβδομάδα αναμένεται να καθοριστούν και να ανακοινωθούν οι λεπτομέρειες που αφορούν στο καλάθι των Χριστουγέννων. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα διευρυμένο καλάθι του νοικοκυριού με προϊόντα που παραδοσιακά δεν λείπουν από το χριστουγεννιάτικο τραπέζι των καταναλωτών με στόχο να συγκρατηθούν οι τιμές.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως το καλάθι των Χριστουγέννων θα περιλαμβάνει τρόφιμα αντίστοιχα με το αντίστοιχο περσινό, δηλαδή γαλοπούλα, μοσχάρι, τσουρέκι, βασιλόπιτα και σοκολάτα.

Καλάθι του Χριστουγέννων: Τι θα γίνει με κουραμπιέδες και μελομακάρονα

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, εξετάζεται εάν το φετινό «καλάθι» θα περιλαμβάνει επιπλέον τα παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα γλυκά, δηλαδή μελομακάρονα και κουραμπιέδες, καθώς και παραπάνω κατηγορίες κρεάτων όπως αρνί και κατσίκι. Να σημειωθεί πως το χοιρινό βρίσκεται ήδη στο καλάθι του νοικοκυριού.

Ο Σωτήρης Αναγνωστόπουλος επισήμανε αναφορικά με τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες πως το ζήτημα είναι ότι συνήθως «τα αρτοποιεία και τα ζαχαροπλαστεία είναι οι καλύτερες πηγές για αυτά τα προϊόντα και πολλές φορές μπορούν να πετύχουν και πολύ καλύτερες τιμές». Σχετικά με το ενδεχόμενο να ενταχθούν τελικά στο καλάθι των Χριστουγέννων, εξήγησε ότι είναι κάτι που εξετάζεται γιατί «οι ποιότητες είναι πολύ διαφορετικές» προσθέτοντας παράλληλα ότι υπάρχουν «διαφορετικές ποιότητες και διαφορετικά καταστήματα» και από την πλευρά των καταναλωτών «χρειάζεται καλή έρευνα αγοράς» προκειμένου να ψωνίσουν.

Για δεύτερη χρονιά το καλάθι του Άη Βασίλη

Για δεύτερη χρονιά φέτος στα καταστήματα παιχνιδιών θα είναι σε ισχύ το καλάθι του Άη Βασίλη. Στόχος είναι οι καταναλωτές να μπορέσουν κάνουν τις αγορές των χριστουγεννιάτικων δώρων για τα παιδιά. Υπενθυμίζεται ότι πέρσι το υπουργείο Ανάπτυξης είχε διαμορφώσει 10 κατηγορίες από τις οποίες οι επιχειρήσεις έβαζαν στις λίστες τους τουλάχιστον ένα προϊόν και το διέθεταν σε προσιτή τιμή. Κάτι αντίστοιχο αναμένεται να δημιουργηθεί και φέτος.

Οι κατηγορίες ήταν:

  • Επιτραπέζια - παζλ,
  • Παιχνίδια με κούκλες, κουκλόσπιτα και άλλα αξεσουάρ (παιχνίδια μίμησης),
  • Βρεφικά παιχνίδια,
  • Φιγούρες δράσης,
  • Παιχνίδια κατασκευών και δημιουργίας,
  • Οχήματα - Τηλεκατευθυνόμενα,
  • Ηλεκτρονικά παιχνίδια,
  • Αθλητικά παιχνίδια,
  • Λούτρινα,
  • Μουσικά παιχνίδια.
Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM