Για 11 συνεχόμενα χρόνια η Κίνα παραμένει στην κορυφή των διαδικτυακών αγορών, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου (MOC).
Σε συνέντευξη Τύπου η εκπρόσωπος του υπουργείου, Σου Ζουετίνγκ ανακοίνωσε πως το 2022 ο όγκος συναλλαγών του ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας έφτασε στα 43,83 τρισεκατομμύρια γιουάν, που αντιστοιχούν σε 5,57 τρισεκατομμύρια ευρώ, ενώ το 2018, οι αντίστοιχες συναλλαγές έφταναν τα 31,63 τρισεκατομμύρια γιουάν, δηλαδή 4,02 τρισεκατομμύρια ευρώ.
Η εκπρόσωπος του υπουργείου συμπλήρωσε πως οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής των αγαθών καθημερινής χρήσης, αντιστοιχούν σε ποσοστό 25% επί του συνόλου των πωλήσεων λιανικής των καταναλωτικών αγαθών.
Επίσης, ανέφερε ότι ο τομέας του διαδικτυακού εμπορίου έχει εξελιχθεί σε μία νέα κινητήρια δύναμη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Κίνας.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ-Xinhua