«ΟΗΕ Τουρισμός» θα ονομάζεται πλέον ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού, ενώ άλλαξε το σλόγκαν και το λογότυπό του.
Ο λόγος της μετονομασίας του Παγκοσμίου Οργανισμού Τουρισμού είναι να αναγνωρίζεται καλύτερα από το ευρύ κοινό, αλλά και να είναι πιο ορατή η σύνδεση του με τα Ηνωμένα Έθνη.
Εκτός από την ονομασία, η οποία αποκαλύφθηκε με την ευκαιρία της έναρξης της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού Fitur, στη Μαδρίτη, άλλαξαν και επίσης το λογότυπο και το σλόγκαν. Πλέον, το νέο λογότυπο αναπαριστά μια ανθρώπινη φιγούρα σε κίνηση, ενώ το καινούργιο σλόγκαν είναι: «Να φέρουμε τον κόσμο πιο κοντά».
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού, θεσμός του ΟΗΕ, δημιουργήθηκε το 1974 και έχει ως στόχο την ανάπτυξη και την προώθηση του τουρισμού στον κόσμο. Από το 2018, διευθύνεται από τον Γεωργιανό Ζουράμπ Πολολικασβίλι, συνασπίζει 160 κράτη μέλη και διαθέτει περιφερειακά γραφεία στην Ιαπωνία, τη Σαουδική Αραβία, τη Βραζιλία και το Μαρόκο, καθώς και στη Μαδρίτη, που αποτελεί την έδρα του. Δημοσιοποιεί τακτικά εκτιμήσεις και προβλέψεις για την τουριστική κίνηση κατά περιφέρειες και κατά χώρα.
Σύμφωνα με το τελευταίο βαρόμετρό του, που δημοσιεύθηκε την Παρασκευή, 1,3 δισεκ. τουρίστες ταξίδεψαν πέρυσι στο εξωτερικό, δηλαδή 88% του επιπέδου του 2019, τελευταίου έτους πριν από την πανδημία της Covid-19. Οι εισπράξεις από το διεθνή τουρισμό έφθασαν, από την πλευρά τους, το 1,4 τρισεκατομμύριο δολάρια.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ