Κατηγορούν την Κρις Τζένερ ότι χρησιμοποίησε φίλτρο για να προωθήσει σειρά μακιγιάζ της κόρης της

Κατηγορούν την Κρις Τζένερ ότι χρησιμοποίησε φίλτρο για προωθήσει σειρά μακιγιάζ της κόρης της Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Οι χρήστες των social media έσπευσαν να επικρίνουν την mamager Κρις Τζένερ λέγοντας ότι χρησιμοποίησε φίλτρο κατά την προώθηση της νέας σειράς μακιγιάζ της κόρης της, Κιμ Καρντάσιαν, Skkn by Kim.

Πριν από την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία της σειράς χθες, η Κρις Τζένερ δημοσίευσε ένα βίντεο στο Instagram μαζί με την μακιγιέζ της, Νίκι, ενώ ετοιμαζόταν για μια επίδειξη στην Εβδομάδα Μόδα στο Παρίσι.

Στο βίντεο, η μακιγιέζ έλεγε ποια ακριβώς προϊόντα χρησιμοποίησε για να πετύχει το smokey eye look της Κρις Τζένερ. Ωστόσο, πολλοί φανς παρατήρησαν ότι το μακιγιάζ της Κρις Τζένερ φαινόταν άψογο και την κατηγόρησαν ότι αλλοιώνει το ακριβές αποτέλεσμα των προϊόντων.

«Έχει περισσότερα φίλτρα και από το Marlboro Lights», σχολίασε ένας φαν ενώ ένας άλλος ρώτησε χλευαστικά: «Τι γίνεται με το φίλτρο; 😂😂😂."

«Όχι το μακιγιάζ με φίλτρο, Κρις 😭», πρόσθεσε ένας τρίτος χρήστης ενώ ένας ακόμα ζήτησε να δει το προϊόν χωρίς τη χρήση φίλτρου.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά, βέβαια, που η Κρις Τζένερ έρχεται αντιμέτωπη με ανάλογες αντιδράσεις. Τον Αύγουστο, οι χρήστες την επέκριναν αφού δημοσίευσε φωτογραφίες όπου δεν είχε καθόλου ρυτίδες ή πόρους.

«Ως επαγγελματίας μακιγιέζ, βρίσκω απογοητευτικό που πρέπει να βάλεις φίλτρο», έγραψε μια φερόμενη ειδικός στο μακιγιάζ, προσθέτοντας, πως «Αν αυτός είναι ο κόσμος της που σου λέει ότι δεν μπορείς να δημοσιεύσεις τίποτα αν δεν είναι με φίλτρο, κρίμα».

It's Viral
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Οι πριγκίπισσες της Disney θα υπέφεραν από κατάθλιψη και αλωπεκία» - Viral η έρευνα πανεπιστημίου

It's Viral / «Οι πριγκίπισσες της Disney θα υπέφεραν από κατάθλιψη και αλωπεκία» - Viral η έρευνα πανεπιστημίου

Η έκθεση του Πανεπιστήμιο του Τβέντε στην Ολλανδία για μολύνσεις από «τα μικροπλαστικά νεραϊδόσκονης» και τη «συμβίωση με ένα τέρας» έχει κατακλύσει το διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM