Μπολόνια: Kατέσχεσαν 11 εκατ. ευρώ από influencers και ψηφιακούς δημιουργούς

Μπολόνια: Kατέσχεσαν 11 εκατ. ευρώ από influencers και ψηφιακούς δημιουργούς Facebook Twitter
Φωτ: Unsplash
0

Η Δίωξη Οικονομικού Εγκλήματος της Μπολόνια κατέσχεσε 11.000.000 ευρώ από γνωστούς influencers και ψηφιακούς δημιουργούς που δραστηριοποιούνται σε ιστότοπους και πλατφόρμες όπως το OnlyFans και το Escort Advisor.

Πρόκειται για τέσσερις influencers της Μπολόνια, τους οποίους ακολουθούν 50 εκατομμύρια followers, και πέντε ψηφιακούς δημιουργούς, οι οποίοι δεν είχαν δηλώσει αυτά τα εισοδήματα στην εφορία, η οποία σε διάφορες περιπτώσεις φαίνεται να μην γνώριζε την ύπαρξή τους.

Τα έσοδα προήλθαν από αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και από συνεργασίες που ξεκίνησαν με εταιρείες. Οι έλεγχοι της ιταλικής φορολογικής αστυνομίας είχαν ξεκινήσει από τα τέλη του 2022.

Σε γενικές γραμμές, εξηγεί η φορολογική αστυνομία, οι influencers αποδείχθηκαν σε μεγάλο βαθμό συνεργάσιμοι, τηρώντας αμέσως τα πορίσματα και καταβάλλοντας τα οφειλόμενα ποσά στο Δημόσιο- μόνο σε λίγες περιπτώσεις, επιφυλάχθηκαν να προβούν σε περαιτέρω έρευνες, πριν συνεχίσουν τη διαδικασία ενώπιον των οικονομικών υπηρεσιών.

Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε μετά από έκθεση των Codacons. Αυτή κοινοποιήθηκε από την ίδια ένωση καταναλωτών που, στο πλαίσιο του «Πρωτοκόλλου για την προστασία της νόμιμης οικονομίας και των βιομηχανικών περιοχών». Eίχε υποβάλει «σειρά καταγγελιών στις Αρχές, επισημαίνοντας τις δραστηριότητες γνωστών επιρροών και διασημοτήτων (μεταξύ των οποίων οι Fedez, Chiara Ferragni, Wanda Nara, Asia Valente, κ.λπ. ), οι οποίοι δημοσιεύουν φωτογραφίες και περιεχόμενο που αναφέρονται σε πολυτελή ξενοδοχεία, θέρετρα, spa, ή σαφείς αναφορές σε εμπορικά σήματα ή προϊόντα στις ιστοσελίδες τους χωρίς να ενημερώνουν τους ακολούθους τους για το διαφημιστικό περιεχόμενο του μηνύματος. 

Η ένωση καταναλωτών ζητά από τις Αρχές να προβούν σε φορολογική αξιολόγηση προκειμένου να εξακριβώσουν εάν ο πλούτος των influencers μπορεί να είναι αποτέλεσμα της χορήγησης δώρων, διαφημιστικών δραστηριοτήτων και προώθησης τοποθεσιών, προϊόντων και καταναλωτικών αγαθών, ξεκινώντας έρευνα σχετικά με τη συνάφεια των πράξεων αυτών, αν συνιστούν εισόδημα και, ως εκ τούτου, τις επιπτώσεις στις φορολογικές τους υποχρεώσεις.

Με πληροφορίες από RaiNews

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανάλυση NYT: Γιατί το Χάρβαρντ αποφάσισε να πολεμήσει τον Τραμπ

Διεθνή / Ανάλυση NYT: Γιατί το Χάρβαρντ αποφάσισε να πολεμήσει τον Τραμπ

Το Χάρβαρντ χρειάστηκε λιγότερο από 72 ώρες για να πει «όχι» στις απαιτήσεις Τραμπ που με όχημα την «καταπολέμηση του αντισημιτισμού» επιτίθενται στην ακαδημαϊκή ελευθερία
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Η Κίνα επιτίθεται λεκτικά στις ΗΠΑ για τον εμπορικό πόλεμο: «Έχετε ζήσει πέρα από τις δυνατότητές σας και επωφεληθήκατε από την παγκοσμιοποίηση»

Διεθνή / Κίνα προς ΗΠΑ: «Σταματήστε την γκρίνια – Ωφεληθήκατε από την παγκοσμιοποίηση»

Καθώς ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ–Κίνας κλιμακώνεται, η Κίνα καλεί τις ΗΠΑ να σταματήσουν να παριστάνουν το θύμα - Τι σημαίνουν οι νέοι δασμοί για την παγκόσμια οικονομία και τεχνολογία;
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Νέος χάρτης «κόβει» το Αιγαίο στα δύο – Προς ολοκλήρωση το θαλάσσιο σχέδιο της Άγκυρας

Διεθνή / Η Τουρκία παρουσιάζει δικό της θαλάσσιο χάρτη – Χωρίζει το Αιγαίο στη μέση, βάσει «Γαλάζιας Πατρίδας»

Η Τουρκία φέρνει νέο θαλάσσιο χάρτη στο προσκήνιο, βασισμένο στη «μέση γραμμή» του Αιγαίου, εντείνοντας τις γεωπολιτικές εντάσεις με την Ελλάδα.
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Κριτική για την «γυναικεία πτήση» της Blue Origin στο διάστημα: «Παραπάνω από παρωδία»

Διεθνή / Κριτική για την «γυναικεία πτήση» της Blue Origin στο διάστημα: «Τι προσέφεραν, στην πραγματικότητα;»

Έιμι Σούμερ, Ολίβια Γουάιλντ, Ολίβια Μαν, Έμιλι Ραταϊκόφσκι μεταξύ των διασημοτήτων που αντέδρασαν - Ανελέητο τρολάρισμα και στο διαδίκτυο για το μήνυμα του πολυσυζητημένου διαστημικου ταξιδιού της Blue Origin
LIFO NEWSROOM