Μπολόνια: Kατέσχεσαν 11 εκατ. ευρώ από influencers και ψηφιακούς δημιουργούς

Μπολόνια: Kατέσχεσαν 11 εκατ. ευρώ από influencers και ψηφιακούς δημιουργούς Facebook Twitter
Φωτ: Unsplash
0

Η Δίωξη Οικονομικού Εγκλήματος της Μπολόνια κατέσχεσε 11.000.000 ευρώ από γνωστούς influencers και ψηφιακούς δημιουργούς που δραστηριοποιούνται σε ιστότοπους και πλατφόρμες όπως το OnlyFans και το Escort Advisor.

Πρόκειται για τέσσερις influencers της Μπολόνια, τους οποίους ακολουθούν 50 εκατομμύρια followers, και πέντε ψηφιακούς δημιουργούς, οι οποίοι δεν είχαν δηλώσει αυτά τα εισοδήματα στην εφορία, η οποία σε διάφορες περιπτώσεις φαίνεται να μην γνώριζε την ύπαρξή τους.

Τα έσοδα προήλθαν από αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και από συνεργασίες που ξεκίνησαν με εταιρείες. Οι έλεγχοι της ιταλικής φορολογικής αστυνομίας είχαν ξεκινήσει από τα τέλη του 2022.

Σε γενικές γραμμές, εξηγεί η φορολογική αστυνομία, οι influencers αποδείχθηκαν σε μεγάλο βαθμό συνεργάσιμοι, τηρώντας αμέσως τα πορίσματα και καταβάλλοντας τα οφειλόμενα ποσά στο Δημόσιο- μόνο σε λίγες περιπτώσεις, επιφυλάχθηκαν να προβούν σε περαιτέρω έρευνες, πριν συνεχίσουν τη διαδικασία ενώπιον των οικονομικών υπηρεσιών.

Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε μετά από έκθεση των Codacons. Αυτή κοινοποιήθηκε από την ίδια ένωση καταναλωτών που, στο πλαίσιο του «Πρωτοκόλλου για την προστασία της νόμιμης οικονομίας και των βιομηχανικών περιοχών». Eίχε υποβάλει «σειρά καταγγελιών στις Αρχές, επισημαίνοντας τις δραστηριότητες γνωστών επιρροών και διασημοτήτων (μεταξύ των οποίων οι Fedez, Chiara Ferragni, Wanda Nara, Asia Valente, κ.λπ. ), οι οποίοι δημοσιεύουν φωτογραφίες και περιεχόμενο που αναφέρονται σε πολυτελή ξενοδοχεία, θέρετρα, spa, ή σαφείς αναφορές σε εμπορικά σήματα ή προϊόντα στις ιστοσελίδες τους χωρίς να ενημερώνουν τους ακολούθους τους για το διαφημιστικό περιεχόμενο του μηνύματος. 

Η ένωση καταναλωτών ζητά από τις Αρχές να προβούν σε φορολογική αξιολόγηση προκειμένου να εξακριβώσουν εάν ο πλούτος των influencers μπορεί να είναι αποτέλεσμα της χορήγησης δώρων, διαφημιστικών δραστηριοτήτων και προώθησης τοποθεσιών, προϊόντων και καταναλωτικών αγαθών, ξεκινώντας έρευνα σχετικά με τη συνάφεια των πράξεων αυτών, αν συνιστούν εισόδημα και, ως εκ τούτου, τις επιπτώσεις στις φορολογικές τους υποχρεώσεις.

Με πληροφορίες από RaiNews

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πεθαίνουμε από το κρύο»: Εκτοπισμένοι Παλαιστίνιοι και νεογέννητα αντιμέτωποι με τον βαρύ χειμώνα στη Γάζα

Διεθνή / «Πεθαίνουμε από το κρύο»: Εκτοπισμένοι Παλαιστίνιοι και νεογέννητα αντιμέτωποι με τον βαρύ χειμώνα στη Γάζα

«Πεθαίνουμε από το κρύο. Αυτή δεν είναι ζωή», λέει η Αλάα με δάκρυα στα μάτια. «Ούτε φαγητό, ούτε νερό, τίποτα. Προσεύχομαι καθημερινά να πεθάνουμε για να λυτρωθούμε από αυτό»
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στο σχολικό πρόγραμμα της Συρίας προκαλούν οργή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Διεθνή / Αλλαγές στο σχολικό πρόγραμμα της Συρίας προκαλούν οργή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το υπουργείο Παιδείας επιχείρησε να υποβαθμίσει τις αντιδράσεις, δηλώνοντας ότι «τα προγράμματα σπουδών παραμένουν αμετάβλητα μέχρι να συσταθούν εξειδικευμένες επιτροπές για την αναθεώρησή τους»
LIFO NEWSROOM
Αρνητικό ρεκόρ 14 μηνών στις τιμές φυσικού αερίου μετά τη διακοπή ρωσικών προμηθειών

Διεθνή / Αρνητικό ρεκόρ 14 μηνών στις τιμές φυσικού αερίου μετά τη διακοπή ρωσικών προμηθειών

Η αγορά είχε προετοιμαστεί για τη διακοπή της ροής ρωσικού φυσικού αερίου, με τους αναλυτές να παρακολουθούν στενά αν αυτό θα οδηγήσει σε ταχύτερες αποσύρσεις από τα αποθέματα
LIFO NEWSROOM