Όσκαρ 2024: H Τζέιμι Λι Κέρτις εμφανίστηκε με χρυσό βραχιόλι που είχε πάνω τη Νίκη της Σαμοθράκης

Όσκαρ 2024: H Τζέιμι Λι Κέρτις εμφανίστηκε με χρυσό βραχιόλι που είχε πάνω τη Νίκη της Σαμοθράκης Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Η Τζέιμι Λι Κέρτις περπάτησε στο κόκκινο χαλί των βραβείων Όσκαρ το βράδυ της Κυριακής φορώντας ένα στενό μαύρο, μακρύ φόρεμα και χρυσά κοσμήματα, ένα από τα οποία τράβηξε την προσοχή.

Συγκεκριμένα, η ηθοποιός επέλεξε να φορέσει ένα μαύρο φόρεμα με ουρά και πόζαρε χαμογελαστή στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ, το οποίο συνδύασε με ένα χρυσό βραχιόλι που είχε «άρωμα» Ελλάδας, καθώς πάνω του απεικονιζόταν αντίγραφο της Νίκης της Σαμοθράκης. Σε ανάρτησή της στο Instagram, αναφέρθηκε στο βραχιόλι λέγοντας «φοράω μια χρυσή μανσέτα με ένα διαμαντένιο αντίγραφο της Νίκης της Σαμοθράκης. Το άγαλμα λατρεύτηκε σε ναό που χτίστηκε για εκείνη»

«Η Κάθυ Γουότερμαν την είδε για πρώτη φορά στην κορυφή της σκάλας στο Λούβρο όταν ήταν έφηβη και της έκανε κάτι αξιοσημείωτο εκείνη τη στιγμή. Της έδειξε ότι υπήρχε ένας τεράστιος άγνωστος κόσμος εκεί έξω και την οδήγησε στη μελέτη της αρχαίας ιστορίας. Υπήρξε μεγάλη έμπνευση για την Κάθι και είναι μεγάλη μου τιμή να τη φοράω στον καρπό μου στα Όσκαρ!», συμπλήρωσε καταλήγοντας.

Σημειώνεται πως η ηθοποιός έφτασε αρκετά νωρίτερα στην τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ, σχεδόν τέσσερις ώρες πριν ξεκινήσουν, μαζί με την επίσης ηθοποιό, Έβα Λονγκόρια. Νωρίτερα την Κυριακή, η Τζέιμι Λι Κέρτις ανέβασε στο προσωπικό της προφίλ στο Instagram μία φωτογραφία της στην οποία ετοιμαζόταν. Φορώντας ένα μαύρο πουκάμισο και γυαλιά μυωπίας, έβγαλε μία σέλφι με μία πράσινη μάσκα περιποίησης προσώπου.

Όσκαρ 2024: Ο Αλ Πατσίνο εξηγεί τι συνέβη με την ανακοίνωση της «Καλύτερης Ταινίας»

Μια από τις πιο viral σκηνές των Όσκαρ 2024, ήταν επίσης η στιγμή που ο Αλ Πατσίνο βρέθηκε στη σκηνή για να αναγγείλει το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, το κορυφαίο της βραδιάς. Αντί όμως, να ανακοινώσει τους υποψηφίους αναλυτικά, όπως παραδοσιακά συμβαίνει στις απονομές όλων των βραβείων Όσκαρ, ο Αλ Πατσίνο εξέπληξε το κοινό με τον… λακωνικό τρόπο που επίλεξε. Κρατώντας τον φάκελο στα χέρια του, τον άνοιξε και είπε μόνο: «Δέκα υπέροχες ταινίες ήταν υποψήφιες, αλλά μόνο μία θα πάρει το βραβείο Καλύτερης Ταινίας -και πρέπει να πάω στον φάκελο γι' αυτό».

Αμέσως μετά, άνοιξε τον φάκελο και είπε: «Και τα μάτια μου βλέπουν Oppenheimer»!Το γεγονός σχολιάστηκε αρνητικά, κατά κύριο λόγο στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που υποχρέωσε τον δημοφιλή ηθοποιό να προβεί σε επεξηγηματική δήλωση.

«Δεν ήταν πρόθεσή μου να τους μειώσω. Αντίθετα, ήταν επιλογή της παραγωγής να μην τους ξαναπούμε (τους υποψήφιους) ξανά, αφού όλοι τους είχαν ανακοινωθεί ξεχωριστά κατά τη διάρκεια της τελετής», ανέφερε ο 83χρονος Αλ Πατσίνο στη δήλωσή του και συνέχισε: «Συνειδητοποιώ ότι το να είσαι υποψήφιος είναι τεράστιος σταθμός στη ζωή καθενός και το να μην αναγνωρίζεται αυτό εξολοκλήρου είναι προσβλητικό και επίπονο».

«Αυτό το λέω ως κάποιος που σχετίζεται με τους δημιουργούς ταινιών, ηθοποιούς και παραγωγούς κι έτσι κατανοώ απολύτως, όσους επισήμαναν αυτό το θέμα και αισθάνομαι υποχρεωμένος να κάνω αυτή τη δήλωση», συμπλήρωσε.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ