«Opus Elgin: Η καταστροφή του Παρθενώνα»

«Opus Elgin: Η καταστροφή του Παρθενώνα» Facebook Twitter
0

H όπερα «Opus Elgin: Η καταστροφή του Παρθενώνα», ανεβαίνει από μία αξιόλογη ομάδα καλλιτεχνών, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, σήμερα Τρίτη 29 Μαΐου, στις 8.00 το βράδυ. Η όπερα αυτή θέτει το ζήτημα της παράνομης κατοχής των γλυπτών του Παρθενώνα από την Αγγλία.

Τη σύνθεση της όπερας υπογράφει ο Θεόδωρος Στάθης, τη μουσική διεύθυνση έχει αναλάβει ο διεθνούς φήμης μαέστρος Peter Tiboris, με τη συμμετοχή της Συμφωνικής Ορχήστρας του Δήμου Αθηναίων, ενώ η σκηνοθεσία φέρει τη σφραγίδα του Χριστόφορου Χριστοφή.

Σκοπός της παρουσίασης της όπερας «Opus Elgin: Η καταστροφή του Παρθενώνα» είναι να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα στη Βρετανία, αλλά και να αφυπνίσει την κοινή γνώμη για την ανάγκη της επιστροφής των μαρμάρων στη χώρα μας.

Η παράσταση θέτει το εθνικό αυτό ζήτημα από μια νέα οπτική γωνία, για όσους δεν το γνωρίζουν και για εκείνους που επιμένουν να μην κάνουν τα δέοντα, για να υποχρεώσουν το Βρετανικό Μουσείο να επιστρέψει τα κλεμμένα έργα απαράμιλλης τέχνης, τα οποία βρίσκονται ακόμη στο Duveen Room του Λονδίνου.

Πληροφορίες

 

  • Μέγαρο Μουσικής Αθηνών - Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη, Βασιλίσσης Σοφίας και Κόκκαλη, Αμπελόκηποι – Αθήνα
  • τηλ.: 210 6465000.
  • Τιμές εισιτηρίου: φοιτητικό: 25 ευρώ, Γ ζώνη: 30 ευρώ, Β ζώνη: 40 ευρώ, Α ζώνη: 60 ευρώ, διακεκριμένη ζώνη: 90 ευρώ.
  • Προπώληση εισιτηρίων: ταμεία του Μεγάρου, τηλεφωνικά: 210 7282333, 210 7282367 (ομαδικές κρατήσεις).
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.