Τακτική Μεταφορά Επιβατών με Λεωφορεία στην Κρήτη

Τακτική Μεταφορά Επιβατών με Λεωφορεία στην Κρήτη Facebook Twitter
0

Οι παρατηρήσεις – παράπονα – διαμαρτυρίες των πελατών των τακτικών γραμμών των Λεωφορείων, αποτελούν ευκαιρίες για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους τακτικούς επιβάτες και τους κατοίκους – επισκέπτες – Τουρίστες που χρησιμοποιούν τα Λεωφορεία των ΚΤΕΛ της Κρήτης για τις μετακινήσεις τους.


Στα πλαίσια αυτής της νέας προσέγγισης των πελατών μας, οι νέες Διοικήσεις των ΚΤΕΛ της Κρήτης μετά την εκλογή τους το 2011, δουλεύουν συντονισμένα προς την «πελατοκεντρική» παροχή υπηρεσιών στους χρήστες των τακτικών Λεωφορειακών γραμμών της Κρήτης, συνεργασία που οδήγησε στον συγχρονισμό των εκτελούμενων δρομολογίων Χανιά – Ηράκλειο-Χανιά από τον Μάιο του 2012 και την υποστήριξη των πελατών από τους σταθμούς – αποθήκες – εκδοτήρια εισιτηρίων ανεξάρτητα του Λεωφορείου επιβίβασης (ΑΝΕΚ ή ΜΙΝΟΑΝ) του πελάτη – χρήστη των τακτικών Λεωφορειακών γραμμών της Κρήτης.


Ο χρήστης της τακτικής Λεωφορειακής γραμμής Χανιά – Ηράκλειο – Χανιά, ανεξάρτητα από ποιο εκδοτήριο εισιτηρίων έχει καταβάλει το αντίτιμο του εισιτηρίου ή της αποστολής μικροδέματος, έχει την δυνατότητα να εξυπηρετηθεί από το αμέσως επόμενο Λεωφορείο (ΑΝΕΚ ή ΜΙΝΟΑΝ) που εκτελεί την συγκεκριμένη τακτική Λεωφορειακή γραμμή και να παραλάβει το μικροδέμα του από τις αποθήκες υποστήριξης των σταθμών Ηρακλείου, Ρεθύμνου και Χανίων.


Με την ευκαιρία που δόθηκε μετά τον διάλογο που άνοιξε η σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα σας, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι στην ηλεκτρονική διεύθυνση : [email protected] , έχουν την δυνατότητα οι αναγνώστες της ιστοσελίδας σας και χρήστες των τακτικών Λεωφορειακών γραμμών της Κρήτης, να προωθούν τις  παρατηρήσεις – παράπονα – διαμαρτυρίες τους, ώστε να ενημερώνεται προσωπικά ο Πρόεδρος του «ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου ΑΕ» και οι συνεργάτες του και αξιολογώντας καθημερινά την κάθε επαφή να προβαίνουν στις απαραίτητες συντονισμένες με την Διοίκηση του ΚΤΕΛ Ηρακλείου – Λασιθίου ΑΕ», διορθωτικές ενέργειες βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επιβάτες των Λεωφορείων των ΚΤΕΛ της Κρήτης.

Ο Πρόεδρος  του ΔΣ της εταιρείας

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΨΑΝΑΚΗΣ

Διαβάστε επίσης το yousendit αναγνώστη μας, το οποίο προκάλεσε την αντίδραση του Κτελ Χανίων Ρεθύμνου: ΚΤΕΛ ΚΡΗΤΗΣ

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ