Mε ολοσέλιδη καταχώριση που δημοσιεύτηκε χθες στον αμερικανικό Τύπο, η Samsung γελοιοποιεί το νέο τηλέφωνο της Apple, που θεωρεί λιγότερο ισχυρό από ό,τι το S3 Galaxy.
"Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος ιδιοφυία για να καταλάβει ότι το Samsung Galaxy S3 είναι σχεδόν από όλες τις απόψεις ανώτερο από το iPhone 5», αναφέρεται στην καταχώριση, που μάλλον σημαίνει την αρχή του φετινού «πολέμου» ανάμεσα στις δυο μεγάλες εταιρίες νέας τεχνολογίας.
Σαφώς, όπως σημειώνει η γαλλική Le figaro, αυτές οι καμπάνιες βρίσκουν στόχο. Ήδη η τελευταία καμπάνια της νοτιοκορεατικής εταιρίας έχει 150 χιλιάδες like στη σελίδα της στο Facebook, έχει προκαλέσει όμως και έντονες αντιδράσεις από τους «οπαδούς» του νέου iPhone οι οποίοι ήδη έχουν αναρτήσει «εναλλακτικές» απαντήσεις μέσω της ίδιας διαφήμισης.
Η Samsung έχει προγραμματίσει να δαπανήσει για το μάρκετινγκ του Galaxy S3 στις ΗΠΑ, το μεγαλύτερο ποσό στην ιστορία της. Κι αυτό με δεδομένο ότι το 2011 και το 2010 ξόδεψε 142 εκατομμύρια δολάρια για την προώθηση των smartphones της.