Η Μέγκαν Μαρκλ έκανε μια αποτυχημένη εκπομπή στο Netflix, αλλά η γκαρνταρόμπα της, ξεπούλησε

Η Μέγκαν Μαρκλ έκανε μια αποτυχημένη εκπομπή στο Netflix, αλλά η γκαρνταρόμπα της, ξεπούλησε Facebook Twitter
Φωτογραφία: NETFLIX
0

Μπορεί η νέα εκπομπή μαγειρικής της Μέγκαν Μαρκλ, της Δούκισσας του Σάσεξ, να απογοήτευσε και να δέχθηκε πολύ κακές κριτικές, ωστόσο οι μάρκες μόδας της γκαρνταρόμπας της πρωταγωνίστριας μετρούν μόνο κέρδη.

Στη νέα της εκπομπή στο Netflix, «With Love, Meghan», η Δούκισσα του Σάσεξ μαγειρεύει, σκαλίζει κήπους και διασκεδάζει, πηγαίνοντας το κοινό σε μια ονειρική (ενοικιαζόμενη) κουζίνα στο ηλιόλουστο Μοντεσίτο για κέικ με λεμόνι και πιατέλες με φρούτα.

Από τότε που το σόου έκανε το ντεμπούτο του τον Μάρτιο, οι θεατές διχάστηκαν σχετικά με το αν η Μέγκαν Μαρκλ έχει τα κότσια να σταθεί δίπλα σε «είδωλα» όπως η Μάρθα Στιούαρτ και η Γκουίνεθ Πάλτροου στην κατηγορία της οικοτεχνίας. Αυτό που δεν αμφισβητείται είναι η δύναμή της να πουλά ρούχα.

Τα άνετα φορέματά της Ulla Johnson, τα πουκάμισα με κουμπιά Sézane, τα γιλέκα J.Crew και τα κασμιρένια πουλόβερ Jenni Kayne είναι μόνο μερικά από τα αντικείμενα από την τηλεοπτική της γκαρνταρόμπα που έχουν εξαντληθεί και οι υποψήφιοι αγοραστές εγγράφονται σε λίστες αναμονής για να τα αποκτήσουν - Το στυλ της Μέγκαν Μαρκλ είναι μια εμπορική δύναμη, από μόνο του.

«Είναι σε ένα δικό της πρωτάθλημα», είπε η Λίντι Μπένσον, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της μάρκας πολυτελών βασικών προϊόντων Bleusalt, η οποία πούλησε πάνω από 300 μπλουζάκια μέσα σε μια μέρα αφού η Μαρκλ φόρεσε ένα στην εκπομπή.

Η Μέγκαν Μαρκλ έκανε μια αποτυχημένη εκπομπή στο Netflix, αλλά η γκαρνταρόμπα της, ξεπούλησε Facebook Twitter
Φωτογραφία: NETFLIX

Οι θεατές του Netflix κατακλύζουν ιστότοπους και λογαριασμούς στο Instagram αφιερωμένοι στη μόδα και την ομορφιά της Μαρκλ αναζητώντας τα προϊόντα και δίνουν σημασία σε λεπτομέρειες τόσο ασήμαντες όσο το μανικιούρ της.

«Πηγαίνω πέρα ​​δώθε για το αν θέλω πιο μακριά ή πιο κοντά νύχια, και μετά τη βλέπω και λέω: "Πρέπει να επιστρέψω σε πιο κοντά νύχια;"» είπε η Αλεξάνδρα ΜακΚόρμικ , διευθύντρια μάρκας ομορφιάς στο Λος Άντζελες. «Έχει αυτή την αβίαστη αλλά συγκροτημένη εμφάνιση».

Η 41χρονη ΜακΚόρμικ είπε ότι έχει φίλους στο Λονδίνο που αντιπαθούν τη Μαρκλ λόγω πίστης στη βασιλική οικογένεια, ωστόσο εξακολουθούν να ακολουθούν το στυλ της. Λένε ότι η Μέγκαν δεν μπορεί να κάνει τίποτα σωστά. Επίσης, μόλις αγόρασα το πουλόβερ της»!

Το «With Love, Meghan» είναι μέρος μιας αναφερόμενης συμφωνίας 100 εκατομμυρίων δολαρίων που υπέγραψαν η Μέγκαν Μαρκλ και ο πρίγκιπας Χάρι με το Netflix το 2020, η οποία περιελάμβανε μια σειρά έξι μερών που καταγράφει τη σχέση τους, καθώς και τον χωρισμό τους με τη βασιλική οικογένεια. Αφού ακυρώθηκαν ή απορρίφθηκαν αρκετές τηλεοπτικές ιδέες και το ζευγάρι τερμάτισε μια συμφωνία podcasting με το Spotify, άτομα που γνωρίζουν τα του Χάρι και της Μέγκαν είπαν στη Wall Street Journal ότι το Netflix είναι απίθανο να ανανεώσει το συμβόλαιό του, το οποίο λήγει φέτος.

Το Netflix αρνήθηκε να σχολιάσει το άρθρο της Wall Street Journal. Σε συνέντευξή του αυτό το μήνα στο Variety, ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Τεντ Σαράντος, είπε ότι η πωλητική δύναμη της Μαρκλ είναι μέρος του λόγου για τον οποίο το Netflix είναι ένας «παθητικός συνεργάτης» στην επερχόμενη επιχείρηση του τρόπου ζωής της Μαρκλ. Ο Σαράντος σημείωσε πώς τις ημέρες μετά την προβολή της σειράς ντοκιμαντέρ «Harry & Meghan», τα παπούτσια της Μαρκλ και η κουβέρτα της Hermès «εξαντήθηκαν παντού στον κόσμο».

«Η Μέγκαν υποτιμάται όσον αφορά την επιρροή της στην κουλτούρα», είπε ο Σαράντος. Η σειρά της στο Netflix ανανεώθηκε για δεύτερη σεζόν.

Μετά από μια πλημμύρα ενδιαφέροντος για την γκαρνταρόμπα της Μαρκλ και τη νοσταλγία των θαυμαστών της για το προ-βασιλικό lifestyle blog της, The Tig, η δούκισσα άνοιξε τη σελίδα στο ShopMy τη Δευτέρα, όπου μπορεί να κερδίσει έσοδα συνεργατών από προτάσεις προϊόντων. Ένας εκπρόσωπος είπε ότι η σελίδα θα εμπλουτιστεί στο μέλλον, με προϊόντα ομορφιάς, μόδας, παιδιών και οικιακά προϊόντα.

Η Andrea Gillespie, μια 44χρονη έμπορος ακινήτων στο Lake Forest, Ill., είπε ότι ξεψάχνισε το διαδίκτυο αναζητώντας ένα ζευγάρι λευκά αθλητικά παπούτσια Aquazzura που είδε πρόσφατα να φοράει η Μαρκλ. «Είμαι έκπληκτη που ψάχνουμε όλοι στο Διαδίκτυο για να βρούμε αυτά τα πράγματα», είπε. Όπως πάντα, η σειρά τσαγιών και κονσερβών της Markle που δεν έχει ακόμη κυκλοφορήσει, «δεν μου προκαλεί ενδιαφέρον να τα αγοράσω», είπε ο Gillespie, «αλλά όλα αυτά τα άλλα πράγματα το κάνουν».

Η Μέγκαν Μαρκλ έκανε μια αποτυχημένη εκπομπή στο Netflix, αλλά η γκαρνταρόμπα της, ξεπούλησε Facebook Twitter
Φωτογραφία: NETFLIX

Τα brands αφουγκράζονται το φαινόμενο "Μέγκαν". Η μάρκα μόδας La Ligne της Νέας Υόρκης είδε ένα τζιν παντελόνι της να ξεπουλιέται μέσα σε λίγες μέρες από τη στιγμή που η Μαρκλ τα φορούσε στη σειρά, δήλωσε η συνιδρυτής και διευθύνουσα σύμβουλος Molly Howard. Η μάρκα είχε στείλει το τζιν στη Μαρκλ, είπε η ίδια, και μετά την εκπομπή του επεισοδίου, η εταιρεία πούλησε πάνω από 500 ζευγάρια παντελόνια σε περίπου δύο εβδομάδες.

Ένα ζευγάρι παπούτσια αξίας 40 δολαρίων που φόρεσε η Μαρκλ κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου όπου τάιζε τις κότες της εξαντλήθηκε διαδικτυακά στα περισσότερα γυναικεία μεγέθη και οι αναζητήσεις για τα παπούτσια στον ιστότοπο Crocs αυξήθηκαν κατά 70%, σε σύγκριση με τον περασμένο μήνα, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. Ένα μπεζ πουλόβερ με ρίγες 395 δολαρίων από την Jenni Kayne κυκλοφορεί από τον Ιούλιο του 2023, αλλά εξαντλήθηκε αυτό το μήνα αφού η Markle το φόρεσε στους ώμους της στο σόου, σύμφωνα με τη Lauren Anderson, αντιπρόεδρο του brand και δημιουργικού. Πάνω από 1.000 άτομα εγγράφηκαν στη λίστα αναμονής για το μπλε φόρεμα 950 δολαρίων Ulla Johnson που φοράει η Markle στην promo εικόνα της εκπομπής της, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας.

Το ενδιαφέρον για τα ρούχα της Μέγκαν Μαρκλ είχε μειωθεί από τη στιγμή που η δούκισσα αποχώρησε από τα βασιλικά καθήκοντά της, δήλωσε η Σούζαν Κόρτερ, η επιμελήτρια του λογαριασμού του στυλ Markle What Meghan Wore. Ωστόσο, είπε ότι οι προβολές στη σελίδα της αυξήθηκαν πρόσφατα, από περίπου 50.000 μηνιαίες προβολές σελίδας σε 150.000. 

Οι θεατές αγοράζουν επίσης τα οικιακά είδη που χρησιμοποιεί η Markle στην εκπομπή της, είπε η Amanda Dishaw, η οποία διευθύνει το αρχείο στυλ Markle Meghan’s Mirror. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες, η Dishaw πούλησε 306 πιάτα από σμάλτο Le Creuset στο κρεμ χρώμα που χρησιμοποιεί η Μαρκλ, καθώς και 187 γυάλινα μπολ Crate & Barrel που χρησιμοποιεί η Μαρκλ για να φτιάξει παρφέ γιαουρτιού.

Η Clarissa Darbone, περιφερειακή διευθύντρια μιας εταιρείας κατασκευής σχολικών επίπλων στο Χιούστον, η οποία περιγράφει τον εαυτό της ως «ουδέτερη» για τη Μαρκλ, είπε ότι άρπαξε το τηλέφωνό της για να αγοράσει το ριγέ πουλόβερ Jenni Kayne αφού το είδε να το φορά η Μαρκλ και ήταν απογοητευμένη όταν ανακάλυψε ότι είχε εξαντληθεί. «Με ιντριγκάρισαν λιγότερο οι συνταγές της και περισσότερο η μόδα της», είπε η Darbone, 39 ετών. Τώρα ψάχνει τη λαδί-πράσινη μεταξωτή φούστα που φοράει η Markle ενώ μαγειρεύει.

Η Lauren Donagher, που εργάζεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε μια εταιρεία κοσμημάτων στο Λος Άντζελες, είπε ότι προσπάθησε να αγοράσει ένα πουλόβερ Loro Piana περίπου 1.300 δολαρίων που φορούσε η Μαρκ στη σειρά, αλλά ήταν sold out.

Ενώ ορισμένοι θεατές έχουν επισημάνει ότι η γκαρνταρόμπα της Μέγκαν Μαρκλ είναι λίγο «περίεργη» για μαγείρεμα, η Donagher, 41, είπε ότι αυτό δεν την απασχολεί. «Κατά τη γνώμη μου», είπε, «για αυτό υπάρχει το στεγνό καθάρισμα».

Με πληροφορίες από Wall Street Journal
 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Έχω τέσσερις ημέρες ζωής» ισχυρίζεται η γυναίκα που κατηγόρησε τον πρίγκιπα Άντριου για σεξουαλική κακοποίηση

Διεθνή / H γυναίκα που κατηγόρησε τον πρίγκιπα Άντριου για σεξουαλική κακοποίηση λέει ότι έχει λίγες ημέρες ζωής έπειτα από τροχαίο

Η γυναίκα επίσης υποστήριξε ότι είχε πέσει θύμα trafficking από τον δισεκατομμυριούχο Τζέφρι Έπσταϊν, ο οποίος ήταν φίλος του δούκα της Υόρκης
LIFO NEWSROOM
Adolescence: Η «Εφηβεία» του Netflix θα προβληθεί δωρεάν σε όλα τα γυμνάσια και λύκεια του Ηνωμένου Βασιλείου

Διεθνή / Adolescence: Η «Εφηβεία» του Netflix θα προβληθεί δωρεάν σε όλα τα γυμνάσια και λύκεια του Ηνωμένου Βασιλείου

«Αυτή είναι μια σημαντική πρωτοβουλία για να ενθαρρύνουμε όσο το δυνατόν περισσότερους μαθητές να δουν τη σειρά», δήλωσε ο Βρετανός πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ
LIFO NEWSROOM