Ν. Κορέα και Ιαπωνία στα μαχαίρια για το Gangnam Style

Ν. Κορέα και Ιαπωνία στα μαχαίρια για το Gangnam Style Facebook Twitter
0

Το δημοφιλές σε όλο τον κόσμο τραγούδι του Nοτιοκορεάτη Psy, Gangnam Style, μπορεί να έχει κάνει τρομερή επιτυχία σε όλο τον πλανήτη, αλλά φαίνεται ότι οι Ιάπωνες δεν το έχουν πάρει και με πολύ καλό μάτι.

Συγκεκριμένα στο ιαπωνικό iTunes, το τραγούδι καταλαμβάνει την 30η θέση στην κατάταξη με τα δημοφιλέστερα τραγούδια, αλλά πολλά μουσικά blogs, σύμφωνα με τη Le Monde, ισχυρίζονται ότι ο αριθμός των «views» του τραγουδιού στο YouTube (530 εκατομμύρια) οφείλεται σε λογισμικά, τα οποία είναι προγραμματισμένα για να το «βλέπουν» αυτόματα. 

Το ερευνητικό ινστιτούτο για την κουλτούρα της νοτιοκορεάτικης ποπ μουσικής, το οποίο ιδρύθηκε το 2010 για την προώθηση αυτού του είδους, χθες Δευτέρα 22 Οκτωβρίου πέρασε στην αντεπίθεση απαντώντας στις ιαπωνικές θεωρίες συνωμοσίας. 

Ο Han Koo-hyun, πρόεδρος του ινστιτούτου, υποστήριξε ότι οι κατηγορίες των Γιαπωνέζων «είναι παρόμοιες με τις αμφιβολίες για τα αποτελέσματα ενός παγκοσμίου ρεκόρ σε έναν ολυμπιακό μαραθώνιο».

Δεν είναι τίποτα άλλο από ζήλια επιπέδου σχολικής αυλής, συμπληρώνει ο ίδιος και δεν διστάζει να σχολιάσει το γεγονός ότι το δημοφιλέστερο ιαπωνικό video στο YouTube βρίσκεται μόλις στην 29η θέση της παγκόσμιας κατάταξης, με 235 εκατομμύρια θεάσεις. Το εν λόγω video δείχνει μια γυναίκα να ρίχνει mentos μέσα σε ένα μπουκάλι αναψυκτικού, προκαλώντας χημική αντίδραση.

Πρόκειται για το πιο «γελοίο περιεχόμενο στο σύνολο της κατάταξης», αστειεύτηκε ο Han σε δελτίο τύπου, προσθέτοντας ότι το video αυτό είναι ενδεικτικό για τα γούστα των Γιαπωνέζων.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δείτε τις πέντε καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Τech & Science / Δείτε τις 4 καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Οι φωτογραφίες «αποτυπώνουν μια προκλητική ματιά στα θαύματα του κόσμου γύρω μας, τα οποία μας δίνουν ένα αναζωογονητικό διάλειμμα από το ταραχώδες φθινόπωρο που περάσαμε όλοι», γράφει το περιοδικό
LIFO NEWSROOM