Η CEO της Yahoo και πρώην στέλεχος της Google, Μarissa Mayer, με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας για το τρίτο τρίμηνο του 2012 ($1.09 δις), αποκάλυψε τη στρατηγική πορεία που θα προσπαθήσει να ακολουθήσει.
Όπως αναφέρει το mashable, η ίδια τόνισε ότι τα προϊόντα όπως: αναζήτηση, mail, διαφημίσεις, mobile, ενημέρωση και homepage είναι ο πυρήνας της εταιρείας και εκεί θα επικεντρωθεί ώστε να επιστρέψει πίσω στις ρίζες της και να ασχοληθεί μα την εμπειρία πλοήγησης των χρηστών, δίχως να πραγματοποιηθεί κάποια δραματική αλλαγή.
«Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 1 δισεκατομμύριο χρήστες smartphones σε όλο τον κόσμο, αριθμός που αναμένεται να διπλασιαστεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Παρά το γεγονός ότι έχουμε σημειώσει πρόοδο, εξακολουθούν να πρέπει να γίνουν πολλά. Μέχρι στιγμής η Yahoo μετρά 76 εφαρμογές για iOS και Android κάτι το οποίο πρέπει να αλλάξει με μια πιο επικεντρωμένη mobile στρατηγική που θα περιλαμβάνει μηχανικούς, product managers και developers.» δήλωσε η Μαyer σύμφωνα με το techgear.
Η εταιρεία αναμένεται να συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα και να βελτιώσει τις υπηρεσίες της, ενώ ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί στην «ελευθερία που της δίνει το γεγονός ότι δεν έχει δικό της mobile λειτουργικό σύστημα, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να διανείμει τα προϊόντα της σε όλες τις διαφορετικές πλατφόρμες».
Τέλος η Marissa Mayer μίλησε και για τις ενδεχόμενες επενδυτικές κινήσεις της εταιρείας:
«Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε κάποια συγκεκριμένη εξαγορά κατά νου. Ωστόσο οι μελλοντικές μας εξαγορές θα είναι σχετικά μικρές, κυμαινόμενες κάτω από τα 100 εκατομμύρια.».
σχόλια