"ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 8 ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙEΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS". ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΡΑΣΗ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΕ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΒΛΕΜΜΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΣ, ΚΟΠΕΛΕΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΜΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΑΣΗΚΩΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΟΙΤΑΞΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΆΤΩ ΑΜΗΧΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΩΝΟΥΣΕ ΜΕ ΣΦΙΧΤΗ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΚΕΝΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΟΠΗΚΑΝ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΠΑΛΙ ΕΚΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ . ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΝΙΩΣΑ ΜΙΑ ΒΑΘΙΑ ΠΙΚΡΙΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΏΝΤΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΎΨΩ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΤΕΙΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΩΜΙΚΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΑΦΡΎΝΟΥΝ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΙΓΟΣΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟΤΕ ? ΠΙΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ ? ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ , ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΡΥΑ ΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ, ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΘΗΝΑ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
ΟΣΟ ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Η ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΥΦ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΑΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΑΚΟΎΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΩΔΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΚΙΘΑΡΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ .
ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΚΙΘΑΡΙΣΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΟΥΤΟΠΙΚΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ