Debate :Πως θα μπορούσε να γίνει το συντομότερο τηλεοπτικό γεγονός της χρονιάς

Facebook Twitter
0

(με 17 κινήσεις της μοίρας) 

17

Η Κοσιώνη προσποιείται ότι ενδιαφέρεται για το ταγιεράκι που φοράει η Τρέμη και την ρωτάει τι ακριβώς είναι. Στην πραγματικότητα το μόνο που θέλει είναι να πιάσει κουβέντα για να περάσει η ώρα μέχρι να βγούνε στον αέρα

16

Η Τρέμη της λέει ότι είναι (φυσικά ) Σανέλ και τα κοσμήματα που φοράει  , αν και δεν την ρώτησε ,είναι δώρο του άντρα της

15

Η Παπαρήγα ακούει το διάλογο και εκνευρισμένη αναφέρεται στο «άρρωστο πρόσωπο του καπιταλισμού που έκανε την εμφάνιση του ακόμα και σε αυτό το πάνελ»

14

Η Τρέμη ρίχνει μια δολοφονική ματιά στην Παπαρήγα και δεν της απαντά για να μην κάνει ρυτίδες από τα νεύρα της .Κάνει την Καμπάλα προσευχή  από μέσα της  για να διώξει την κακή αύρα από το πάνελ

 

13

Ο Χατζηνικολάου ακούει για τον «άρρωστο καπιταλισμό» και νομίζει ότι σε αυτόν αναφέρθηκε η κυρία Παπαρήγα γιατί όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται .Σηκώνεται όρθιος να ζητήσει εξηγήσεις από την κυρία Παπαρήγα η οποία τον παρακολουθεί ακίνητη σαν κέρινο ομοίωμα

12

Ο Ευαγγελάτος λέει στον Χατζηνικολάου να ηρεμήσει γιατί «γυναίκες τώρα ξέρεις» θέλοντας να αστειευτεί σε μια προσπάθεια εκτόνωσης της έντασης που επικρατεί ανάμεσα στους καλεσμένους

11

Η Τρέμη λέει στον Ευαγγελάτο να κοιτάξει το επίπεδο των εκπομπών της γυναίκας του και να αφήσει τα αστειάκια για τις άλλες γυναίκες.

10

Ο σκηνοθέτης φωνάζει «Σε δύο λεπτά βγαίνουμε» και η Χούκλη ανοίγει την πόρτα του στούντιο νομίζοντας ότι θα είναι όπως στους δέκα μεγάλους Έλληνες του Σκάι(σ.σ δηλαδή κυριλέ). Μένει με ανοιχτό το στόμα από το σούσουρο που επικρατεί. Στην συνέχεια λέει την φράση «Πω μαλάκα» χαμηλόφωνα , για πρώτη φορά στην καριέρα της .Οι κουτσομπόληδες της ΝΕΤ το καταγράφουν

9

Ο πρωθυπουργός αδιάφορος από το όλο σκηνικό συνεχίζει να στέλνει μηνύματα στην Νατάσα ρωτώντας την «τι φαγητό έχει το βράδυ και γιατί δεν έκανε σπανακόπιτα όπως του είχε υποσχεθεί».Που και που ρίχνει ένα βλέμμα στον καυγά  

8

Ο Γιώργος είναι ο μόνος ψύχραιμος .Συνεχίζει να δίνει οδηγίες στο κορίτσι του μακιγιάζ για το που να βάλει την πούδρα ακριβώς ,ώστε να μην γυαλίζει η καράφλα. Παράλληλα απαντά στις απορίες της κοπέλας για τα προγράμματα stage δίνοντας της ελπίδες ότι με την είσοδο  του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία θα μονιμοποιηθεί . 

 7

Ο Λιάτσος ταραγμένος από το σούσουρο φωνάζει «Σκάστε ρε»

 6

Ο Σρόιτερ το παίρνει προσωπικά και επειδή είναι τσαμπουκάς σηκώνεται πάνω τον καρφώνει στα μάτια  του λέει «Είπες τίποτα ρε» και τον σπρώχνει για να αρχίσει ο καυγάς

5

Ο σκηνοθέτης φωνάζει σε τριάντα βγαίνουμε . Οι δύο άντρες έχουν πιαστεί στα χέρια και ο Νίκος Χατζηνικολάου προσπαθεί να τους χωρίσει με κυριλέ τρόπο(σ.σ αγγίζουμε τους ώμους και σπρώχνουμε ελαφρά προς τα πίσω λέγοντας «Σας παρακαλώ») 

4

Το σαρδόνιο γέλιο του σκηνοθέτη ακούγεται στο πλατό. Αποφασίζει να το βγάλει στον αέρα γιατί πάντα ήθελε να ασχοληθεί με το σινεμά αλλά η πουτάνα η ζωή (δηλαδή ο μπάρμπας απ την Κορώνη) των προσγείωσε στην ασφάλεια της κρατικής τηλεόρασης με τα ματαιωμένα χολιγουντιανά όνειρα.

3

Με το που ξεκινάει το debate η εικόνα που έχουν οι τηλεθεατές για δέκα λεπτά είναι εντελώς σουρεαλιστική, ένας καυγάς πολιτικών και δημοσιογράφων(σ.σ Ο Καραμανλής το βιολί του με τα sms) με τον Αλαβάνο να παρακολουθεί αμίλητος γιατί «κάποιος πρέπει να είναι το βουβό πρόσωπο της τραγωδίας»

2

Την ίδια στιγμή ο πρόεδρος της κρατικής που αγωνίζεται για την ποιότητα της τηλεόρασης  τρώει το ψάρι του σε ένα παραλιακό ταβερνάκι. Τηλεφωνεί για να πέσει μαύρο. Η οθόνη μαυρίζει

1

Τα δέκα λεπτά διάρκειας του debate εκτοξεύουν την θεαματικότητα στο 40% .Η θεαματικότητα πέφτει σταδιακά τα λεπτά που ακολουθούν σε όλα τα κανάλια εκτός από το Alter.Ένα σταθερό 10% πιστεύει ότι έγινε επίθεση από εξωγήινους στην Ελλάδα  , κουνάει τις τηλεοράσεις με την μαυρισμένη οθόνη περιμένοντας τον Κώστα Χαρδαβέλα να εμφανιστεί για να δώσει τις τελευταίες οδηγίες. 

Υ.Γ

Γαμώτο θα χάσουμε και το «Πάμε πακέτο».Η Βίκυ έψαχνε μια γυναίκα που είχε χαθεί πριν 25 χρόνια στην ζούγκλα του Αμαζονίου. Φυσικά την είχε βρει και την είχε καλεσμένη μαζί με τον Ιθαγενή σύζυγο της .Η γυναίκα είχε φάει μια κοτρόνα στο κεφάλι και είχε πάθει αμνησία , ξεχνώντας οτιδήποτε είχε σχέση με την Ελλάδα. Μόλις είδε όμως μέσα στο πακέτο ένα κάδρο με κεντημένο το «Καλημέρα» που είχε φέρει η αδερφή της θυμήθηκε τα πάντα. Ευτυχώς το έχει την ερχόμενη εβδομάδα

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ