Στο σημαντικότερο κοσμικό γεγονός της δεκαετίας, οι Ελληνίδες VIP απέδειξαν για άλλη μια φορά πόσο λίγα ξέρουν για τη σημασία του σωστού styling σε τέτοια γεγονότα. Για τα εγκαίνια του Μουσείου της Ακρόπολης ένα γενικό guideline θα ήταν ταγέρ ή απογευματινά cocktail dress τα οποία θα περιορίζονταν σε μια βασική χρωματική παλέτα και, βεβαίως, όσον αφορά την επιλογή υφασμάτων αλλά και αξεσουάρ και πάλι underestimated πολυτέλεια θα ήταν το σωστό.
Αυτό μόνο στα χαρτιά, γιατί αυτό που είδαμε ήταν γυναίκες που ντύθηκαν για μπουζούκια, βάφτιση, μπαρότσαρκα στην παραλιακή...
Ας ξεκινήσουμε από την κορυφή: στα εγκαίνια του Μουσείου της Ακρόπολης η σύζυγος του πρωθυπουργού Νατάσα εμφανίστηκε ακραία μαυρισμένη, με ένα υπόλευκο, στράπλες φόρεμα μέχρι το γόνατο, από φθηνό ύφασμα σατέν, με αδιάφορα κεντηματάκια, και για αξεσουάρ τσάντα με χρυσή παγιέτα, την οποία κρατούσε άνευρα όση ώρα υποδεχόταν με τον βλοσυρό σύζυγό της τους επίσημους προσκεκλημένους.
Δίπλα της, η σύζυγος του υπουργού Πολιτισμού, όμορφη, συνεσταλμένη, με ένα φόρεμα αδιάφορο, που τουλάχιστον δεν προκαλούσε, στους τόνους του γκρι. Και τα δύο κορίτσια δεν είχαν την απαιτούμενη άνεση και αυτοπεποίθηση που θα 'πρεπε να έχουν για να σταθούν σε τέτοιο γεγονός. Ειδικά για τη σύζυγο του πρωθυπουργού, αυτό είναι απαράδεκτο.
Η αγαπημένη μας αμφίεση βέβαια ήταν αυτή της υπουργού Απασχόλησης, κυρίας Φάνης Πάλλη-Πετραλιά, η οποία εμφανίστηκε με ένα ροζ (!) φόρεμα, που το συνδύασε με μια βιολετί ζακέτα από ντίσκο παγιέτα και ασορτί ψηλοτάκουνες γόβες. Δεν ήμασταν κοντά, αλλά στοιχηματίζουμε πως και το μακιγιάζ της συμπαθέστατης υπουργού θα κινήθηκε στα ίδια επίπεδα. Δίπλα της, η κόρη της με ανάλογο ντύσιμο, στους ίδιους τόνους, έκανε τα εγκαίνια του μουσείου να θυμίζουν την εκδήλωση για τα 50 χρόνια της Μπάρμπι.
Άλλα outfits που μας έφτιαξαν τη μέρα: το S&M ταγέρ της Μαριάννας Λάτση με τη στενή ασπρόμαυρη φούστα και το ακαθόριστο top από δέρμα και δαντέλλα, το ταγέρ που μοιάζει να ξεπήδησε από επίδειξη μόδας βουλγάρικου οίκου circa 1924 της κ. Χριστόφια, η μπλε τουαλέτα με τα ασορτί δεκαπεντάποντα στιλέτο της κ. Βαρδινογιάννη, η οποία διέσχισε τη γυάλινη είσοδο του μουσείου υποβασταζόμενη μήπως γλιστρήσει και, για να μη μακρηγορούμε, η γενική εντύπωση είναι πως οι Ελληνίδες VIP είτε δεν προγραμμάτισαν καθόλου τι θα φορέσουν στα εγκαίνια είτε το «παραπρογραμμάτισαν», με αποτέλεσμα να ντυθούν βραδινά και λιγάκι ακραία σε ένα γεγονός που επέβαλλε απλότητα, χάρη και αρμονία.
Μοναδική εξαίρεση: η κ. Μπακογιάννη. Με ένα μπεζ trouser suit, άψογα ραμμένο πάνω στην αδυνατισμένη της σιλουέτα, από εξαίρετο ύφασμα που θύμιζε -και μπορεί να ήταν- Armani Couture, με πανάκριβα αλλά καθόλου κραυγαλέα αξεσουάρ και χαμηλά παπούτσια, απέδειξε πόσο καλά ξέρει το παιχνίδι της επικοινωνίας και πόση πείρα έχει απέναντι στις συζύγους του πρωθυπουργού και του υπουργού, η οποία την υποδέχτηκε σχεδόν τρεμάμενη.
All in all, ήταν ένα απίστευτο γεγονός που το εκμεταλλεύτηκαν ελάχιστοι.
σχόλια