«Μην το πεις στην νύφη» από το άλφα ως το ωμέγα

Facebook Twitter
0

(το πραγματικό λεξικό του γάμου έτσι όπως ξεδιπλώθηκε στην εκπομπή)

Άντρας Δίποδο   , εγκλωβισμένο στην παλαιολιθική εποχή , προσπαθεί να τσεκάρει το νούμερο σουτιέν με το χέρι , σχεδόν χουφτώνοντας την πωλήτρια .Μη ανεπτυγμένη μνήμη σε σημείο να μην μπορεί να συγκρατήσει έναν αριθμό , το ρημαδονούμερο του σουτιέν

Γαμπρός Το παραπάνω δίποδο με  τσίπικο κουστούμι για να του βγουν τα λεφτά που του έχει δώσει η παραγωγή της εκπομπής , ώστε να έχει στο τραπέζι του γάμου ζαμπονοπιτάκια που είναι ένα κάτι ακριβότερα απ τα τυροπιτάκια , αλλά αυτός ντε και καλά θέλει να κάνει το κομμάτι του γιατί μια φορά παντρεύεται

Γάμος Αυτό που είναι υπεύθυνο για την έλλειψη 6 pack στα παπαδαριά. Από αυτό τρώνε τα περισσότερα …

Γυναίκα .Ένα δίποδο  περίπου σαν τον άντρα .Εκτός απ τις ανατομικές διαφορές , η ουσιαστική τους διαφορά είναι ότι αυτή εν αντιθέσει με τον άντρα έχει μνήμη .Δεν ξεχνάει ποτέ την ημέρα του γάμου

Μπομπονιέρα .Αν ο γαμπρός ασχοληθεί πάνω από μια ώρα με το συγκεκριμένο θέμα , η νύφη πρέπει να είναι έτοιμη για την αγορά νυφικού αρκετά νούμερα μεγαλύτερο …

Νύφες Γυναίκες ντυμένες στα άσπρα με πρόσωπο ξενυχτισμένου τραβεστί απ το πολύ μακιγιάζ και την κούραση της προετοιμασίας

Νυφικό Με αυτό όλες οι νύφες  υποτίθεται δείχνουν ωραίες .Εκτός από αυτές που έχουν μπράτσα παλαιστή σούμο και παντρεύονται Ιούλιο μήνα με τα μπράτσα παλαιστή σούμο στην φόρα(«ραντάκι ναι ραντάκι ναι ραντάκι κ.ο.κ») .

Κουμπάρος Ένας 35άρης με μαλλί βαμμένο κοκοράκι που ντύνεται σαν δεκαεπτάχρονος (κουκούλα και αθλητικά ) και θέλει να παρασύρει τον γαμπρό στον αμαρτωλό δρόμο των στριπτιτζάδικων («Να δούμε γυμνές μαλάκα ουάου») , όταν δεν προσπαθεί να χουφτώσει και αυτός την πωλήτρια για να βοηθήσει τον γαμπρό να βρει το νούμερο σουτιέν (γνωρίστηκαν και οι δυο στην παλαιολιθική εποχή )

Κομμώτρια (Γάμου) Δίποδο που από την υπερβολική χρήση βαφών με χημικά για να πετύχει το σωστό χρώμα μαλλιών στην νύφη μπορεί άνετα να της δοθεί ο τίτλος «Πυρηνική επιστήμων του γάμου»

Λαβύρινθοι του πάθους .Μια από τις πρώτες ταινίες του Almodovar . Το σενάριο της είναι θεότρελο και όσοι την έχουν δει καταλαβαίνουν για τι μιλάω .Όταν όμως δεις το τρέιλερ της επόμενης εκπομπής του «Μην το πεις στην νύφη»(γαμπρός ή κουμπάρος φοράνε το νυφικό δεν κατάλαβα ποιος κάνει τι ) , θα συνειδητοποιήσεις ότι οι «απλοί καθημερινοί άνθρωποι» γράφουν τα καλύτερα σενάρια

Λυγμός Μια μάνα κλαίει επειδή η κόρη της είναι η πιο όμορφη του κόσμου (και αυτή με τα μπράτσα παλαιστή σούμο και το ραντάκι , η πιο όμορφη του κόσμου είναι , εσύ που τώρα γελάς δεν έχεις παιδιά και δεν ξέρεις τι τραβάνε)

Μαλλιά Η απόδειξη ύπαρξης του θεού .Εάν οι γυναίκες δεν είχα το ρημαδοχρωμόσωμα και έμεναν κάποιες από αυτές γλόμποι , τι θα γινόταν την ημέρα του γάμου ;Πως θα ζούσαν οι κομμώτριες ;Πως θα τα έβγαζαν πέρα οι πωλητές τιάρας ;Όλα στο σύμπαν σωστά σχεδιασμένα είναι

Μάνα .Ένα δίποδο που προσπαθεί να παντρέψει την δίποδη κόρη της με ένα δίποδο άντρα και κουμπάρο ένα δίποδο με βαμμένο μαλλί κοκοράκι. Όταν τα καταφέρει κλαίει με λυγμούς και μετά βάζει γνώμη για τις κουρτίνες , το σκρίνιο , το φύλο του παιδιού , τα λουλούδια στη βεράντα κ.τ.λ

Νεάτερνταλ (άνθρωπος) Σκάψε  παλαιοντολόγε , εγώ τους έχω στην μικρή μου οθόνη

Πεθερά .Μια χοντρή κυρία , με ριχτά φορέματα που δεν κλαίει επειδή παντρεύεται ο γιος της (σ. σ επιτέλους θα κάνει αποθήκη το παιδικό του δωμάτιο αφού βρέθηκε αυτή η καλή κοπέλα να τον πάρει)αλλά επαναλαμβάνει σαν μάντρα «Ο γιος μας τα έκανε τέλεια .Ο γιος μας είναι και ο πρώτος .Όχι δεν θέλω να το παινευτώ αλλά ο γιος μας τα έκανε όλα τέλεια»

Πέταγμα ανθοδέσμης .Η απόδειξη ότι οι γυναίκες είναι το ισχυρό φύλο. Βουτιά στο τσιμέντο με το μίνι

Τούρτα (γάμου) Αν ήταν άνθρωπος θα ήταν ο Λάκης Γαβαλάς

Όμορφη είσαι  κούκλα μου .Κλισέ φράση που επαναλαμβάνεται από συγγενείς της κάθε νύφης (ναι και εκείνης της νύφης με το ραντάκι και τα μπράτσα παλαιστή σούμο)

Pύζι .Αυτό το άσπρο που το πετάνε με μίσος οι ανύπαντρες

Ρου Πώλ .Τραβεστί σταρ με λιγότερο μακιγιάζ από τις νύφες της εκπομπής

Χάλια (είμαι) Λέξη που επαναλαμβάνει η νεόνυμφη , μετά από κάθε πρόβα νυφικού .Κανένα δεν της ταιριάζει , κανένα δεν είναι για αυτή και όλα τα νυφικά θέλουν το κακό της

Xρόνου (και του) Φράση σπάσιμο για όλους και για όλα .Αν θες μπορείς να δοκιμάσεις να την πεις στο τραπέζι του γάμου. Εκατοντάδες πιρούνια θα σε σημαδέψουν …

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ