Στο παγκοσμίου φήμης διαδραστικό φεστιβάλ SXSW (South by South West) στο Όστιν του Τέξας, εκεί όπου πρωτοπαρουσιάστηκαν το Twitter και το Foursquare, θα παρουσιαστεί μεταξύ 7 και 11 Μαρτίου 2014, η ελληνικής έμπνευσης «κοινωνική» μηχανή αναζήτησης Terranova, όπως ονομάζεται, η εφαρμογή που συνδέει το χρήστη με ανθρώπους, τόπους, εκδηλώσεις και δραστηριότητες.
Φέτος, η πρωτοποριακή ιδέα του Έλληνα επιστήμονα της πληροφορικής και πετυχημένου CEO, Γιώργου Στόικου από τη Θεσσαλονίκη, να δημιουργήσει την Terranova, εντυπωσίασε διοργανωτές και κριτές του SXSW και επελέγη για να παρουσιαστεί ως φιναλίστ στην κατηγορία «κοινωνικών» (social) τεχνολογιών του φεστιβάλ.
Η Terranova είναι ένας έξυπνος προσωπικός βοηθός για συσκευές iOS (Apple iPhone και iPad) και Android και σύντομα για το διαδίκτυο, που φιλοδοξεί να γίνει «one-stop-shop» για κάθε δραστηριότητα. Ο χρήστης προφέρει ή γράφει στην εφαρμογή εντολές όπως «βρες μου δραστηριότητες με ζωντανή μουσική», «εντόπισε VIP clubs», «αγόρασε εισιτήρια μπάσκετ», «βρες μου ταξί», «βρες μου προσωπικό γυμναστή»- και η εφαρμογή τον φέρνει σε επαφή με ανθρώπους, μέρη και δραστηριότητες γύρω του, σχετικές με την αναζήτησή του.
Η εφαρμογή, είναι ήδη διαθέσιμη, πιλοτικά, στην Ελλάδα στο App Store (Terranova!) της Apple και στο Google Play (AppTerranova).
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ/ΜΠΕ
σχόλια