Σύμφωνα με απόφαση της FIFA, οι θεατές των αγώνων πρόκειται να αποφασίζουν σε ποιον παίκτη κάθε αγώνα θα απονέμεται ο τίτλος 'Man of the Match', ψηφίζοντας μέσω του Twitter.
Ο οργανισμός διοίκησης του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, σε συμφωνία με τον επίσημο χορηγό του Μουντιάλ, Budweiser που θα υποστηρίξει το εγχείρημα, φιλοδοξούν να αυξήσουν τον αριθμό συμμετεχόντων θεατών στη διαδικασία, μεταφέροντας την ψηφοφορία για τον κορυφαίο παίκτη του αγώνα στα Social Media.
Στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου του 2010, η συμμετοχή στην ψηφοφορία ήταν εφικτή μόνο μέσω του επίσημου σάιτ της FIFA.
Στη φετινή διοργάνωση, η ψηφοφορία θα ενεργοποιείται στην αρχή του δευτέρου ημιχρόνου κάθε αναμέτρησης, και μέσω αυτής οι fan θα επιλέγουν την εικόνα του παίκτη, προσθέτοντας το hashtag #ManOfTheMatch, προκειμένου να καταχωρείται η ψήφος τους ως έγκυρη.
Ο διευθυντής μάρκετινγκ της FIFA δήλωσε σχετικά ότι η εν λόγω διαδικασία "δίνει στους θεατές την ευκαιρία να αποτελέσουν αναπόσπαστο κομμάτι του αγαπημένου τους αθλήματος".
Να σημειωθεί ότι η ψηφοφορία θα είναι διαθέσιμη σε έξι γλώσσες: Αγγλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά, Γαλλικά και Αραβικά.
[ENGADGET]
σχόλια