I’ma ruin you cunt

Facebook Twitter
0

Azealia Banks

Προσπάθησα δύο φορές να δω την Azealia Banks, και τις δύο απέτυχα. Την πρώτη φορά βγήκε τόσο νωρίς που την έχασα και την δεύτερη ήταν σε φεστιβάλ στο οποίο ακύρωσε την εμφάνιση της τελευταία στιγμή. Το παρακάτω review είναι από τον Liam, ο οποίος δεν κατάφερε αυτή τη φορά να με πέισει να πάω μαζί του και το έχω ήδει μετανιώσει:

Αναρωτιέται κανείς γιατί γίνεται όλος αυτός ο ντόρος για το κορίτσι που έγινε διάσημη με το τραγούδι που επαναλαμβάνει συνέχεια τη λέξη "CUNT"; Λοιπόν, αυτός ήταν και ο λόγος που δέν έκανα κλικ στο κουμπί ‘Buy Now’ κάποιους μήνες πριν.  Είναι ακόμη καινούρια στην μουσική σκηνή και για να είμαστε ειλικρινής το 212 είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο όποιος που δεν είναι σκληροπυρηνικός fan θα πήγαινε να την δει. Έχοντας κατα νού ότι έχει κυκλοφορίσει μόνο ένα EP με 4 κομμάτια και ένα περίεργο mix tape, αναρωτιόμουν πώς μπορεί να υποστηρίξει ένα live set list για 45/60 λεπτά;"

 

Η δεσποινις ΑΒ έκανε μια ξεσηκωτική έναρξη. Ήταν λες και τα support προετοιμάζανε το έδαφος παράγοντας μια έντονη ενέργεια η οποία πλέον έκανε την ατμόσφαιρα έτοιμη να εκραγεί. Ξεκίνησε με κάποια κομμάτια από το mixtape Fantasea, η φωνή της ακουγόταν δυνατή και σκληρή. Μας έκανε να ουρλιάζουμε και να χτυπιόμαστε.  Ήταν πανέμορφα..

 

Liverpool, Oct 2012

 

Στην συνέχεια μας ανακοίνωσε πως ακολουθούσε το πιο αγαπημένο της τραγούδι που έχει γράψει, το Van Vogue. Όχι το πιο αγαπημένο μου αλλά ήταν αρκετά διασκεδαστικό. Υποστηριζόταν από δύο χορευτές με χορευτικές κινήσεις τύπου 90’s, τις οποίες ακολουθούσε και το κοινό. Η Azealia έκανε μια μικρή εισαγωγή πριν από κάθε τραγούδι και πολλές φορές έλεγε διάφορες ιστορίες.

 

Σε αυτό το σημείο αποφασίσαμε να πάμε πιο πίσω για να βλέπουμε καλύτερα, όπου ανακαλύψαμε κάτι εκπληκτικό. Το venue είχε μετατραπεί απο συναυλιακός χώρος σε full blown dance-club, με Back flippers, break dancers, και όλα τα σχετικά. Απίστευτη ατμόσφαιρα!

Το τέλος κοντοζύγωνε και την είχα πραγματικά ερωτευτεί. Σε αυτό το σημείο ανακοίνωσε με ένα αρκετά ‘ταπεινό’ τρόπο: “Well, this is it guys. The song you’ve all come here for, the one that started it all.. 212”. Σχεδόν κατουρήθηκα από τον ενθουσιασμό! Η ενέργεια στο χώρο ήταν ηλεκτρική. Δεν έχω δει κοινό να φωνάζει περισσότερο απο αυτό και η λέξη CUNT  αναβόσβηνε παντού στο χώρο. 

 

Η γνώνη μου: η Azealia είναι εξαιρετικά διασκεδαστική. Ήμουν επιφυλακτικός στην αρχή αλλά πλέον μπορώ να πω ότι είμαι fan. Τελικά δεν είναι μόνο ένα κομμάτι, είναι μια ολόκληρη εμπειρία, που την νιώθω ακόμα στο στομάχι μου.

Marina and the Diamonds

Το περασμένο σαββατοκύριακο βρέθηκα τελείως τυχαία στο τελευταίο τουρ της Μαρίνας. Είχα να την δω 2 χρόνια, όπου με είχε αφήσει με τις καλύτερες εντυπώσεις με τα cheeky κομμάτια, τον αυθορμητισμό και την φρεσκάδα της.

Η Μαρίνα και τα διαμάντια της έχουν πλέον γίνει σαφώς πιο δημοφιλής με μεγάλες επιρροές από τον Αμερικάνικο mainstream ήχο. Το κοινό της έχει μεγαλώσει αλλά αποτελείται κυρίως από 20χρονα σε αντίθεση με τον πρώτο δίσκο που απευθυνόταν σε πιο hipster κοινό και μεγαλύτερη απόκλιση ηλικιών.

Manchester, Oct 2012

Ο κόσμος λοιπόν που πήγε να δει την συναυλία ήξερε τα λόγια των τραγουδιών απέξω, τραγουδούσε δυνατά, ενθουσιαζόταν με το παραμικρό και υπήρχαν ακόμη και άτομα που κατασκήνωσαν στην ουρά απ έξω περιμένοντας να πιάσουν καλή θέση (!).

Σαν γενική αίσθηση το gig αφήνει θετικές εντυπώσεις και είναι αρκετά διασκεδαστικό. Η φωνή της είναι σε άριστο επίπεδο και δεν διστάζει να παίξει και η ίδια μουσικά όργανα, ακόμη και σόλο. Ένα άλλο θετικό είναι ότι η εμφάνιση διαρκεί περίπου 90 λεπτά, περισσότερο από άλλες συνηθισμένες συναυλίες. Η ίδια ως παρουσία είναι πανέμορφη και παιχνιδιάρα. Ξέρει σε ποιους απευθύνεται και τους δίνει ακριβώς αυτό που θέλουν να πάρουν.

Δεδομένου ότι το τουρ κάνει και μια στάση στην Αθήνα τον ερχόμενο Ιανουάριο, θα πρότεινα να πάει κανείς, αρκεί απλά να περιμένει να δει μια pop star η οποία μπορεί να τραγουδάει ακόμη σε μικρά venues, φαίνεται όμως να λιγουρεύεται τις μεγάλες αρένες αλλά και την αντίστοιχη δόξα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ