Όπως ήδη έχουν κάνει όλες οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, η νοτιοκορεατική εταιρεία LG ανακοίνωσε προ ολίγου τα οικονομικά της αποτελέσματα για το β' τρίμηνο του 2014, απ' όπου προκύπτουν ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία.
Στο πιο επιτυχημένο τρίμηνο που είχε από το 2010 από άποψη πωλήσεων, η LG κατάφερε να κερδίσει το ενδιαφέρον μιας σημαντικής μερίδας του παγκόσμιου κοινού πουλώντας 14,5 εκατομμύρια smartphones, δηλαδή σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 20% σε σχέση με πέρυσι, σε μια εξαντλητικά ανταγωνιστική αγορά.
Η εταιρεία κατάφερε μέσα σε ένα χρόνο, από τον Ιούνιο του 2013, να υπερδιπλασιάσει τα καθαρά κέρδη της, ενώ όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα της Wall Street Journal, μεγάλο κομμάτι της επιτυχημένης πορείας της αυτό το τρίμηνο οφείλεται και στο λανσάρισμα της "ναυαρχίδας" των smartphones της. Του LG G3, που σύμφωνα με αναλυτές έχει πουλήσει πάνω από 900.000 τεμάχια στο ελάχιστο διάστημα που κυκλοφορεί, ενώ έχει ήδη κερδίσει θετικές κριτικές από κοινό και ειδικούς.
Πάντως, την ηγετική θέση στις πωλήσεις της εταιρείας κατέχουν οι οθόνες τηλεόρασης που καταλαμβάνουν το 33% των συνολικών της πωλήσεων, με την κατηγορία των smartphones να έρχεται 2η, με 24%.
Δείτε τη διαφήμιση του LG G3, με την οθόνη ανάλυσης 4 x HD: