Διαψεύδει η Ελλάδα ότι «Η Ακρόπολη καταρρέει»

Διαψεύδει η Ελλάδα ότι «Η Ακρόπολη καταρρέει» Facebook Twitter
1

Σε απάντηση δημοσιεύματος των Τάιμς του Λονδίνου το οποίο ο αρθρογράφος τιτλοφορούσε «Η Ακρόπολη καταρρέει» προχώρησε η Α’ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων.

Σύμφωνα με την επιστολή που έστειλε η Εφορεία στην εφημερίδα, το άρθρο «δεν αντανακλά καθόλου την πραγματικότητα», καθώς παρουσιάζει ένα μικρό απομονωμένο περιστατικό ως απειλή για την Ακρόπολη.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα που έχει τίτλο «Η Ακρόπολη καταρρέει, προειδοποιούν έλληνες μηχανικοί» και επικαλείται δημοσίευμα του ΑΜΠΕ, «κλιμάκια του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου διαπίστωσαν αστάθεια σε μία αρκετά ευρεία περιοχή, εξετάζοντας την πτώση βράχων τον Ιανουάριο, όταν ένας ογκόλιθος υποχώρησε από το χώρο με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην ελληνική πρωτεύουσα».

Αναφέρεται επίσης ότι έλληνες μηχανικοί «ανακάλυψαν ότι μέρος του τεράστιου βράχου, πάνω στον οποίο δεσπόζει ο Παρθενώνας στο κέντρο της Αθήνας, αρχίζει να υποχωρεί».

Η Α’ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων απαντά ότι το μόνο που αποκολλήθηκε μετά από σφοδρή βροχόπτωση τον περασμένο χειμώνα, είναι ένα μικρό θραύσμα σχιστόλιθου (μήκους 60 εκατοστών).

Λόγω αυτού, συνεχίζει η επιστολή, η Α’ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων διεξήγαγε μία τεχνική μελέτη για μικρής κλίμακας προληπτικά σταθεροποιητικά έργα στη νοτιοδυτική πλευρά του λόφου της Ακρόπολης.

Αναφέρει ακόμη η Εφορεία ότι τα έργα αυτά εντάσσονται στο πλαίσιο της συνεχούς φροντίδας από το Υπουργείο Πολιτισμού για την αναστήλωση και συντήρηση όχι μόνο των διασήμων μνημείων, αλλά και του γεωλογικού υποστρώματός τους.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.