Eχθές, Τετάρτη, το Facebook ανακοίνωσε τα οικονομικά στοιχεία του για το α΄τρίμηνο του 2015, όπου εκτός από την σταθερά ανοδική πορεία του σε επίπεδο εσόδων προ φόρων (1,19 δισ. δολάρια, +28% σε σχέση με πέρυσι) και την τάση ενσωμάτωσης ακόμα περισσοτέρων χρηστών (1,44 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες) προκύπτουν ορισμένα ακόμη εντυπωσιακά στοιχεία.
Σύμφωνα με την παραπάνω εικόνα, κάθε μια από τις εφαρμογές του Facebook συγκεντρώνει πολλά εκατομμύρια χρήστες, μεταξύ των οποίων το WhatsApp 800 εκ., ο Messenger 600 εκ. και το Instagram 300 εκ., ενώ παράλληλα προσελκύει το ενδιαφέρον 2 εκατομμυρίων διαφημιζομένων.
Αυτό όμως που ξεχωρίζει είναι ο τομέας του βίντεο, όπου οι μηνιαίες θεάσεις των βίντεο στο Facebook, έχουν εκτιναχθεί πλέον στα 4 δισεκατομμύρια views ημερησίως (από τα 3 δισ. θεάσεις τον περασμένο Ιανουάριο), απειλώντας την πρωτοκαθεδρία του YouTube.
Αναλυτές υποστηρίζουν ότι η αυξητική τάση των video στο Facebook έναντι του YouTube, η οποία οφείλεται στην προτεραιότητα που δίνει ο αλγόριθμος του Facebook σε αναρτήσεις που περιέχουν περιεχόμενο με βίντεο, σε σχέση με απλές φωτογραφίες ή κείμενο, πρόκειται να συνεχιστεί, κάνοντας τους ιθύνοντες της Google, να ανησυχούν ότι το YouTube θα εκθρονιστεί από την 1η θέση στις επιλογές του κοινού.
σχόλια