Αντιδράσεις για διαφήμιση της Gucci - Απαγορεύτηκε εξαιτίας του μοντέλου

Αντιδράσεις για διαφήμιση της Gucci - Απαγορεύτηκε εξαιτίας του μοντέλου Facebook Twitter
12
Αντιδράσεις για διαφήμιση της Gucci - Απαγορεύτηκε εξαιτίας του μοντέλου Facebook Twitter

Η Μεγάλη Βρετανία απαγόρευσε την προβολή μιας διαφήμισης της Gucci επειδή πρωταγωνιστεί ένα μοντέλο που φαίνεται "αρρωστημένα αδύνατο" και "λιπόσαρκο".

Στο βίντεο του γνωστού Ιταλικού οίκου μόδας, που παίχτηκε στους thetimes.co.uk και δείχνει διάφορα μοντέλα να χορεύουν όλα μαζί αλλά και σκόρπια ενσταντανέ πάλι από μοντέλα, μια συγκεκριμένη φωτογραφία ενός μοντέλου που γέρνει με την πλάτη σε έναν τοίχο προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στους κριτικούς που την χαρακτήρισαν "αναξιόπιστη".

Από την μεριά της η Gucci εξήγησε πως το πάρτι που απεικονίζει στοχεύει σε ένα "μεγαλύτερο σε ηλικία, πιο εκλεπτυσμένο κοινό", όπως είναι αυτό των αναγνωστών των Times. Σύμφωνα με την αναφορά της Advertising Standards Authority, η εταιρία υποστηρίζει πως "σε κάποιο βαθμό, είναι υποκειμενικό το ζήτημα όταν εξετάζεται το αν ένα μοντέλο είναι αρρωστημένα αδύνατο", επιχείρημα με το οποίο φέρονται να συμφώνησαν και οι Times που την πρόβαλλαν.

 

Αντιδράσεις για διαφήμιση της Gucci - Απαγορεύτηκε εξαιτίας του μοντέλου Facebook Twitter

 

Η ASA σημειώνει στην αναφορά της πως η Gucci αρνείται τις κατηγορίες λέγοντας πως "πουθενά στη διαφήμιση δεν ήταν ορατά τα κόκαλα κανενός μοντέλου, το μακιγιάζ τους ήταν φυσικό και καθόλου έντονο κι ο φωτισμός ομοιόμορφος και ζεστός ώστε να διασφαλιστεί πως δεν θα προκληθούν βαθουλώματα από τις σκιές και τα ρούχα τους δεν ήταν αποκαλυπτικά".

Σε κάθε περίπτωση, η ASA έκρινε πως ο κορμός και τα χέρια του μοντέλου "ήταν δυσανάλογα με το κεφάλι και το υπόλοιπο σώμα της". "Η πόζα τής επιμήκυνε τον κορμό και τόνιζε την μέση της έτσι που φαινόταν πάρα πολύ μικρή. Το μελαγχολικό επίσης βλέμμα της και το σκούρο make up, ειδικά γύρω από τα μάτια, έκαναν το πρόσωπό της να φαίνεται λιπόσαρκο" λέει η ASA και καταλήγει: "Σαν αποτέλεσμα, το μοντέλο που γέρνει στον τοίχο κρίνεται αρρωστημένα αδύνατο και η καμπάνια ανεύθυνη".

Κατόπιν τούτου, η Gucci καλείται να κάνει διορθώσεις στη διαφήμιση διασφαλίζοντας πως θα περιέχει πλέον εικόνες "προετοιμασμένες υπεύθυνα" καθώς απαγορεύεται να εμφανιστεί οπουδήποτε με την παρούσα μορφή της. 

12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

NYT: Πώς θα μπορούσε να εξελιχθούν οι αμερικανικές εκλογές- Τα πιθανά σενάρια και τα απρόβλεπτα

Διεθνή / NYT: Πώς θα μπορούσε να εξελιχθούν οι αμερικανικές εκλογές- Τα πιθανά σενάρια και τα απρόβλεπτα

Τα σενάρια αποκαλύπτουν την πολυπλοκότητα και την απρόβλεπτη φύση της φετινής εκλογικής διαδικασίας στις ΗΠΑ, υποδηλώνοντας ότι, είτε πρόκειται για ανατροπή, είτε για επανάληψη του 2020 ή του 2022
LIFO NEWSROOM
Ο γρίφος της εξωτερικής πολιτικής της Κίνας και το ρίσκο του Σι

Διεθνή / Ο γρίφος της εξωτερικής πολιτικής της Κίνας και το ρίσκο του Σι Τζινπίνγκ

Η Κίνα επιδιώκει ταυτόχρονα τη μακροπρόθεσμη ανατροπή της διεθνούς τάξης και τη βραχυπρόθεσμη διατήρησή της. Ο Σι είναι πρόθυμος να ανεχθεί έναν κόσμο που φλέγεται, με την ελπίδα ότι η Κίνα δεν θα καεί.
LIFO NEWSROOM
Ισπανία: Αναλυτικά τα μέτρα 10,6 δισ. ευρώ για τους πληγέντες- Έως 60.000 για κατοικίες, 150.000 για επιχειρήσεις

Διεθνή / Ισπανία: Αναλυτικά τα μέτρα 10,6 δισ. ευρώ για τους πληγέντες- Έως 60.000 για κατοικίες, 150.000 για επιχειρήσεις

Ο πρόεδρος της ισπανικής κυβέρνησης, Πέδρο Σάντσεθ, ανακοίνωσε ότι τα μέτρα θα τεθούν άμεσα σε ισχύ, τονίζοντας ότι «αυτό είναι μόνο η αρχή, και θα στηρίξουμε τον κόσμο μας μέχρι το τέλος»
LIFO NEWSROOM
Λίμνη Κόμο: Κονσέρβες με «αέρα κοπανιστό» των 10€ θα πουλάνε στους τουρίστες

Διεθνή / Λίμνη Κόμο: Κονσέρβες με «αέρα κοπανιστό» των 10€ θα πουλάνε στους τουρίστες

Παρ' ότι η ιδέα του αέρα σε κονσέρβα δεν είναι εντελώς πρωτοφανής στην Ιταλία, αφού παρόμοια προϊόντα διατίθενται σε τουριστικά σημεία όπως η Νάπολη, η κίνηση αυτή προκαλεί ανάμεικτες αντιδράσεις
LIFO NEWSROOM