Mισώ το iphone μου!

Mισώ το iphone μου! Facebook Twitter
Τι απέγινε το iPhone που λατρεύαμε;
3

Είναι το iPhone σας "αργό"; Κλείνουν οι εφαρμογές, ενώ επεξεργάζεστε κάτι; Δεν συγχρονίζει ποτέ το iTunes; Τα μηνύματα σας, για κάποιον λόγο, δεν φτάνουν ποτέ; Και γενικώς όλη η εμπειρία με αυτό που κάποτε ήταν ένα μικρό τεχνολογικό θαύμα, είναι αργή;  Μάλλον, δεν είστε μόνοι. Την εμπειρία - και κυρίως τα προβλήματα της - με το λογισμικό της iPhone τον τελευταίο καιρό κατέγραψε η δημοσιογράφος του Bloomberg, Brooke Sample, από κοινού με τη συνάδελφο της και συντάκτρια θεμάτων τεχνολογίας, Shira Ovide και τα όσα είχαν να πουν μάλλον δεν ήταν κολακευτικά για το "παιδί" του Steve Jobs, που λίγα χρόνια μετά τον θάνατο του, αντιμετωπίζει θέματα... ανάπτυξης. 

"Τι απέγινε το iPhone που είχα ερωτευθεί;", αναρωτιέται η Sample παραθέτοντας τις περιπέτειες του πρόσφατου διαστήματος με το κάποτε υπερσύγχρονο τηλέφωνο της, το οποίο, όπως ομολογεί, τώρα μισεί. 

"Αναζητώντας απαντήσεις στο γιατί μου συμβαίνουν όλα αυτά με το τηλέφωνο μου, αρχικά απευθύνθηκα σε ένα Apple store στο Νιου Τζέρσι. Το προσωπικό εκεί μου είπε ότι δεν ήταν αρμόδιο για τα παράπονα σχετικά με iPhones, μου έδειξε ένα σχετικό video στο YouTube, μου έδωσε μία καινούρια κάρτα SIM και με έστειλε στο αρμόδιο τμήμα γι' αυτή τη δουλειά. Εκεί, η στάση ήταν απείρως πιο ενδιαφέρουσα: όταν εξήγησα εκεί στους υπαλλήλους ότι έχασα την πίστη και τον... έρωτα μου για το iPhone μου, η απάντηση τους ήταν ενδεικτική της κατάστασης που αντιμετωπίζουν πλέον σε καθημερινή βάση: "Ω, φίλη! Εγώ το δικό μου iPhone το μισώ!". Όπως μου εξήγησαν και οι δύο υπάλληλοι που βρίσκονταν εκεί, καθημερινά το τελευταίο διάστημα άκουγαν περισσότερα παράπονα για το συγκεκριμένο τηλέφωνο, περισσότερα απ' όσα για οποιαδήποτε άλλη συσκευή, οποιουδήποτε άλλου τεχνολογικού brand", γράφει χαρακτηριστικά η δημοσιογράφος.

 

Πέρα από το απίστευτο χάος που έχει προκληθεί με το πώς λειτουργεί πλέον το iTunes και γιατί εδώ και καιρό δεν είναι τόσο εύκολο για τον χρήστη να κατεβάσει τα αγαπημένα του τραγούδια , η κουβέντα των δύο δημοσιογράφων αφορά και το "cloud", τη φιλοσοφία μιας υπηρεσίας που τελικά λίγοι κατάλαβαν και κατάφεραν να υιοθετήσουν.

Όπως της εξήγησαν στο τμήμα Παραπόνων ειδικά το μοντέλο 6s που και η ίδια κατείχε ήταν αυτό που αντιμετώπιζε τα περισσότερα προβλήματα, με καθυστέρηση στο download, συχνό κλείσιμο των εφαρμογών ενώ βρισκόταν στη μέση μιας εργασίας και πάει λέγοντας.

"Βέβαια, ούτε και από εκεί έμαθα πολλά αναφορικά με το ΓΙΑΤΙ συμβαίνει όλο αυτό. Έτσι, απευθύνθηκα στη συνάδελφο μου, Shira Ovide, που καλύπτει το τεχνολογικό ρεπορτάζ του Bloomberg για να καταλάβω τι έφταιγε: εγώ, το κινητό μου ή η Apple;".

 

Και τι είχε να απαντήσει επ' αυτού η αρμόδια συντάκτρια; Καλώς ή κακώς αυτό που σκέφτονται τον τελευταίο καιρό όλοι όσοι έχουν iPhone. 

 

"Τελευταίως, υπάρχει προβληματισμός στη βιομηχανία της τεχνολογίας για αν το λογισμικό της Apple χειροτερεύει. Ωστόσο, νομίζω ότι το βασικό πρόβλημα της Apple είναι να καταφέρνει να μένει σε επαφή με τις εξελίξεις της εποχής. Τα κινητά είναι πλέον συσκευές ζωτικής σημασίας στην καθημερινότητα μας και εννοείται ότι δεν μπορούμε να τα αντιμετωπίζουμε με... νοσταλγία, για το καινούριο που έφεραν στη ζωή μας κάποτε. Το θέμα είναι να δουλεύουν τέλεια τώρα, στο σήμερα", λέει η Ovide.

 

Mισώ το iphone μου! Facebook Twitter
"Η Apple ήθελε να αλλάξει τον κόσμο με τα iPhone και τα κατάφερε. Τώρα, όμως, οι βελτιώσεις και οι αναβαθμίσεις είναι πολύ πιο σημαντικές γι' αυτή την εταιρεία από το να κάνει κάτι ακόμη πιο επαναστατικό"

 

Και συνεχίζει ακόμη πιο αυστηρά: "Η Apple ήθελε να αλλάξει τον κόσμο με τα iPhone και τα κατάφερε. Τώρα, όμως, οι βελτιώσεις και οι αναβαθμίσεις είναι πολύ πιο σημαντικές γι' αυτή την εταιρεία από το να κάνει κάτι ακόμη πιο επαναστατικό. Κανέναν δεν αφορά αν το καινούριο μοντέλο είναι πιο λεπτό ή αν κυκλοφορεί σε ροζ χρώμα. Μπορεί η εταιρεία να ισχυρίζεται ότι έχει πολλούς ακόμη άσους στο μανίκι, η αλήθεια, όμως, είναι ότι για την ώρα δεν μπορεί να εκπληρώσει τα τεχνολογικά μας όνειρα. Είναι σα να ονειρευόμασταν ότι η επόμενη της κίνηση θα είναι ιπτάμενα αμάξια - τουλάχιστον - και εκείνη μας λανσάρισε το emoji μικρού σκατού...".

 

Κι όταν η συζήτηση των δύο δημοσιογράφων φτάνει στην υπηρεσία iTunes, εκεί τα πράγματα αγριεύουν: η συνεργασία της εφαρμογής Apple Music με τα επίσης διαδικτυακά Spotify και Pandora επεφύλασσε μία δυσάρεστη έκπληξη στους κατόχους iPhones, οι οποίοι βρέθηκαν να χρεώνονται για μία υπηρεσία που δεν είχαν ζητήσει. 

 

"Η Αpple επιθυμούσε όσο τίποτα να προωθήσει αυτή τη νέα εφαρμογή πέρσι. Ακριβώς γι' αυτό έδινε δωρεάν τρίμηνη χρήση στον κάθε κάτοχο του περίφημου κινητού της, ωστόσο το μήλο είχε... παγίδα: αν ο χρήστης ξεχνούσε να απενεργοποιήσει την εφαρμογή αμέσως μετά τη λήξη της τρίμηνης δωρεάν χρήσης, η εφαρμογή χρεωνόταν κανονικά και πανάκριβα στην πιστωτική κάρτα του κατόχου. Και φυσικά, προσφάτως, η εταιρία ανακοίνωσε πως 13 εκ. άνθρωποι πληρώνουν για να ακούσουν μουσική από την εφαρμογή Apple Music. Πολύ εντυπωσιακό νούμερο, μόνο που η εταιρεία θα έπρεπε να ξεκαθαρίσει πόσους από αυτούς τους συνδρομητές στη συγκεκριμένη εφαρμογή είναι συνδρομητές... χωρίς να το ξέρουν".  

Πέρα από το απίστευτο χάος που έχει προκληθεί με το πως λειτουργεί πλέον το iTunes και γιατί εδώ και καιρό δεν είναι τόσο εύκολο για τον χρήστη να κατεβάσει τα αγαπημένα του τραγούδια με τον εύκολο τρόπο που ήξερε, η κουβέντα των δύο δημοσιογράφων αφορά και το "cloud", τη φιλοσοφία μιας υπηρεσίας που τελικά λίγοι κατάλαβαν και κατάφεραν να υιοθετήσουν. Το συμπέρασμα; Μάλλον δυσάρεστο για την εταιρεία, η οποία ίσως θα πρέπει να εντάσσει τέτοιου είδους κριτικές στα στρατηγικά πλάνα της. 

"Νομίζω ότι πλέον το ζήτημα είναι ότι έχει αλλάξει το πλέγμα των προσδοκιών μας από την Apple. Θέλουμε συνεχή ικανοποίηση και τελειότητα από την τεχνολογία, τη μία ελπιδοφόρα ιδέα μετά την άλλη. Όπως είχε πει ο Στιβ Τζομπς, 'οι πελάτες δεν ξέρουν τι θέλουν, μέχρι να τους το παρουσιάσεις'. Και δυστυχώς, υπάρχει πλέον διάχυτη η αίσθηση ότι η Apple δεν μας δίνει πια αυτό που θέλουμε. Μπορεί να μην μπορεί να το καταλάβει η εταιρεία, αλλά, ναι, έχουμε γίνει τόσο απαιτητικοί, όσο ο Τζομπς", καταλήγει η δημοσιογράφος σε έναν άρθρο που είναι ίσως η πιο οδυνηρή κριτική για την εξέλιξη της εταιρείας μετά τον θάνατο του ιδρυτή της. 

Με στοιχεία από το Bloomberg

Τech & Science
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δείτε τις πέντε καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Τech & Science / Δείτε τις 4 καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Οι φωτογραφίες «αποτυπώνουν μια προκλητική ματιά στα θαύματα του κόσμου γύρω μας, τα οποία μας δίνουν ένα αναζωογονητικό διάλειμμα από το ταραχώδες φθινόπωρο που περάσαμε όλοι», γράφει το περιοδικό
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Δε ξερω για εσας εχω το iphone 5 τα τελευταια χρονια απο το 2013 , ειμαι απολυτως χαρουμενη με την ποιοτητα των υπηρεσιων και δεν εχει χρειαστει ποτε να το στειλω για service. Η προσωπικη μου εμπειρια δειχνει πως προκειται για ενα προϊον υψηλης ποιοτητας σε σχεση με τα υπολοιπα, καλοκατασκευασμενο, με διαρκεια στο χρονο που βεβαιως επιδεχεται βελτιωσεις. Υπαρχουν πολλες δωρεαν εφαρμογες στο apple store που αντικαθιστουν τις προςφερομενες υπο πληρωμη υπηρεςιες απο την apple . Αν το χειριζεσαι εξυπνα , εχεις πολλα να κερδισεις αλλα ωφειλεις να εισαι προσεκτικος σε καθε περιπτωση ετσι και αλλιως
Διάβασα το άρθρο της κυρίας Sample και είναι σεβαστή, είμαι χρήστης προϊόντων της Apple και διαφωνώ σχεδόν σε όλα όσα γράφονται.Για να είμαι ακριβής και ξεκάθαρος εξ'αρχής τα προϊόντα της Apple που έχω τα χρησιμοποιώ καθημερινά τόσο για προσωπική όσο και για επαγγελματική χρήση"Κλείνουν οι εφαρμογές, ενώ επεξεργάζεστε κάτι" : Ναι μου έχει τύχει 3 ή 4 φορές στα δύο χρόνια..."Δεν συγχρονίζει ποτέ το iTunes" : Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ, αλλά όταν βρίσκομαι σε ενεργό Wifi ή 4G τότε το πρόβλημα λύνεται"Τα μηνύματα σας, για κάποιον λόγο, δεν φτάνουν ποτέ" : Μηνύματα από εφαρμογές ή sms-mms και φτάνουν και πάνε μια χαρά, μόνο μια φορά μου έτυχε να μην αποσταλεί ένα sms αλλά ευθύς αμέσως κατάλαβα ότι είχα γράψει έναν μη έγκυρο αριθμό τηλεφώνου"Και γενικώς όλη η εμπειρία με αυτό που κάποτε ήταν ένα μικρό τεχνολογικό θαύμα, είναι αργή": Εκτιμώ ότι θα πρέπει να προσδιοριστεί ή λέξη "αργή", από τα προγράμματα που έχω εγκατεστημένα στο κινητό θα έλεγα ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος ως προς την ταχύτηταΓια το κομμάτι "Apple Support" δεν έχω γνώμη και άποψη γιατί πολύ απλά δεν έχει τύχει ακόμα να τους επισκεφτώ Για την υπηρεσία "Itunes" και το όλο ζήτημα περί παγίδας και τι γίνεται εάν ο χρήστης δεν απενεργοποιήσει την συνδρομητική υπηρεσία μετά το πέρας της --> Έναρξη 3-μηνιαίας δωρεάν δοκιμής είμαι σίγουρος ότι γνώριζε πάρα πολύ καλά όταν έβαζε τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας και πατούσε αποδέχομαι, για ανθρώπους που έχουν κενά μνήμης ή ξεχνάνε προτείνετε να επισκεφτούν έναν γιατρό"Τα κινητά είναι πλέον συσκευές ζωτικής σημασίας στην καθημερινότητα μας και εννοείται ότι δεν μπορούμε να τα αντιμετωπίζουμε με... νοσταλγία, για το καινούριο που έφεραν στη ζωή μας κάποτε. Το θέμα είναι να δουλεύουν τέλεια τώρα, στο σήμερα", λέει η Ovide." --> Εδώ συμφωνώ απόλυτα και είναι ο βασικός λόγος που επέλεξα προϊόντα της Apple
Δεν είμαι χρήστης iphone, ούτε και ποτέ μου έπαθα με το σχεδιασμό ή κάτι άλλο. Αλλά , αν και win user, μου άρεσε το itunes. αγόραζα μουσική, έφτιαχνα εύκολα playlists έκανα update στο ipod μου για να ακούω μουσική. Τα τελευταία 1-2 χρόνια το έχω αφήσει πισω. Πολύπλοκο, δύσχρηστο και δεν κατανοώ τι να κάνω. Και είμαι power user που όμως αν θέλω να κατεβάσω μουσική δεν θέλω να μπλέξω με τεχνική και βήματα που δεν κάνουν νόημα.Πλέον έχω βρει άλλα μονοπάτια για τη μουσική μου. χ