Από το Γιώργο Γέρου
H Mary Katrantzou -φημισμένη για τις σχεδόν ψυχεδελικές ψηφιακές εκτυπώσεις σε υφάσματα- έχει δημιουργήσει και μια σειρά βίντεο που δεν ξεπερνούν σε διάρκεια το ένα λεπτό, με έμπνευση το πέρασμα του χρόνου αλλά και τη νέα της συλλογή Resort, για να γιορτάσει τα εγκαίνια του νέου σάιτ και ηλεκτρονικού καταστήματος της.
Η αντίστροφη μέτρηση γίνεται από ένα «ρολόι» σχεδιασμένο από το καλλιτεχνικό πρακτορείο Johannes Leonardo που έχει βάση τη Νέα Υόρκη και πελάτες τον Οίκο Chanel και τον Thierry Mugler. Το ρολόι αποτελείται από τέσσερις γυναίκες που θα εκφωνούν τις ημέρες, τις ώρες, τα λεπτά και τα δευτερόλεπτα μέχρι τις 18 Νοεμβρίου. Οι γυναίκες του ρολογιού είναι ντυμένες με ρούχα της Katrantzou από τη συλλογή Resort και κάθε φορά που αυτό «χτυπά», το μοντέλο αλλάζει ρούχα.
Οι συλλογές της Katrantzou ήδη πωλούνται σε πάνω από 200 σημεία σε όλο τον κόσμο, αλλά ένα ηλεκτρονικό κατάστημα κατευθείαν από τη Mary Katrantzou ήταν η κίνηση που περίμεναν οι φαν της εδώ και καιρό. «Τα τελευταία τέσσερα χρόνια το σάιτ έγραφε: “Coming Soon'', το σχεδιάζαμε για πάνω από ένα χρόνο και πήρε πολύ περισσότερο από ό,τι αναμενόταν», δηλώνει η ίδια. «Στην ουσία θα είναι το πρώτο κατάστημα - ναυαρχίδα μου και είμαι απίστευτα ενθουσιασμένη που θα έχω αυτή την άμεση αλληλεπίδραση με τον πελάτη. Ήθελα ο [ψηφιακός] χώρος να δίνει μια αίσθηση φιλοξενίας».
Oι King and Partners βρίσκονται πίσω από τον σχεδιασμό της σελίδας και ο Ferdinando Verderi είναι ο σκηνοθέτης των βίντεο που μπορεί να δει αυτή τη στιγμή ο επισκέπτης. Η ιστοσελίδα θα προσφέρει 45 αποκλειστικά λουκ από την πρώτη συλλογή Resort της Katrantzou, με εκτυπώσεις που απεικονίζουν από πύργους διαμερισμάτων μέχρι μια λίμνη με έναν Κινέζο ψαρά - που κρατά έναν δράκο!
Νωρίτερα φέτος η Vogue αναρωτήθηκε αν οι ψηφιακές εκτυπώσεις είναι ίσως η μόνη καινοτομία που θα μπορούσε να προσφέρει η Ελληνίδα σχεδιάστρια. Με την πρόσφατη συνεργασία της με τον Οίκο Μoncler, η Katrantzou δείχνει τις μεγάλες δυνατότητες που έχει όχι μόνο στον σχεδιασμό αλλά και στον επαναπροσδιορισμό μιας εταιρικής ταυτότητας, αφού η συλλογή Moncler - M by Mary Katrantzou χαρακτηρίζεται από μια φρέσκια οπτική, ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί μερικές από τις εμβληματικές πρώτες ύλες του Οίκου.
Tώρα με το νέο της σάιτ που πέρα από τον ιδιαίτερο σχεδιασμό θα διαθέτει tabs όπως το Mary's World (που θα προσφέρει μια ματιά στον κόσμο της σχεδιάστριας), αλλά και ένα διαδραστικό feed από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Mary Katrantzou ετοιμάζεται να εμφανίσει άλλον ένα άσσο απ' το μανίκι της.
σχόλια