Η Mary Katrantzou επεκτείνει το βασίλειό της στο Ίντερνετ

Η Mary Katrantzou επεκτείνει το βασίλειό της στο Ίντερνετ Facebook Twitter
0

 

Από το Γιώργο Γέρου

 

 

H Mary Katrantzou -φημισμένη για τις σχεδόν ψυχεδελικές ψηφιακές εκτυπώσεις σε υφάσματα- έχει δημιουργήσει και μια σειρά βίντεο που δεν ξεπερνούν σε διάρκεια το ένα λεπτό, με έμπνευση το πέρασμα του χρόνου αλλά και τη νέα της συλλογή Resort, για να γιορτάσει τα εγκαίνια του νέου σάιτ και ηλεκτρονικού καταστήματος της

 


Η αντίστροφη μέτρηση γίνεται από ένα «ρολόι» σχεδιασμένο από το καλλιτεχνικό πρακτορείο Johannes Leonardo που έχει βάση τη Νέα Υόρκη και πελάτες τον Οίκο Chanel και τον Thierry Mugler. Το ρολόι αποτελείται από τέσσερις γυναίκες που θα εκφωνούν τις ημέρες, τις ώρες, τα λεπτά και τα δευτερόλεπτα μέχρι τις 18 Νοεμβρίου. Οι γυναίκες του ρολογιού είναι ντυμένες με ρούχα της Katrantzou από τη συλλογή Resort και κάθε φορά που αυτό «χτυπά», το μοντέλο αλλάζει ρούχα.

Η Mary Katrantzou επεκτείνει το βασίλειό της στο Ίντερνετ Facebook Twitter


Οι συλλογές της Katrantzou ήδη πωλούνται σε πάνω από 200 σημεία σε όλο τον κόσμο, αλλά ένα ηλεκτρονικό κατάστημα κατευθείαν από τη Mary Katrantzou ήταν η κίνηση που περίμεναν οι φαν της εδώ και καιρό. «Τα τελευταία τέσσερα χρόνια το σάιτ έγραφε: “Coming Soon'', το σχεδιάζαμε για πάνω από ένα χρόνο και πήρε πολύ περισσότερο από ό,τι αναμενόταν», δηλώνει η ίδια. «Στην ουσία θα είναι το πρώτο κατάστημα - ναυαρχίδα μου και είμαι απίστευτα ενθουσιασμένη που θα έχω αυτή την άμεση αλληλεπίδραση με τον πελάτη. Ήθελα ο [ψηφιακός] χώρος να δίνει μια αίσθηση φιλοξενίας».

Oι King and Partners βρίσκονται πίσω από τον σχεδιασμό της σελίδας και ο Ferdinando Verderi είναι ο σκηνοθέτης των βίντεο που μπορεί να δει αυτή τη στιγμή ο επισκέπτης. Η ιστοσελίδα θα προσφέρει 45 αποκλειστικά λουκ από την πρώτη συλλογή Resort της Katrantzou, με εκτυπώσεις που απεικονίζουν από πύργους διαμερισμάτων μέχρι μια λίμνη με έναν Κινέζο ψαρά - που κρατά έναν δράκο!

Η Mary Katrantzou επεκτείνει το βασίλειό της στο Ίντερνετ Facebook Twitter

Η Mary Katrantzou επεκτείνει το βασίλειό της στο Ίντερνετ Facebook Twitter

Η Mary Katrantzou επεκτείνει το βασίλειό της στο Ίντερνετ Facebook Twitter

Η Mary Katrantzou επεκτείνει το βασίλειό της στο Ίντερνετ Facebook Twitter


Νωρίτερα φέτος η Vogue αναρωτήθηκε αν οι ψηφιακές εκτυπώσεις είναι ίσως η μόνη καινοτομία που θα μπορούσε να προσφέρει η Ελληνίδα σχεδιάστρια. Με την πρόσφατη συνεργασία της με τον Οίκο Μoncler, η Katrantzou δείχνει τις μεγάλες δυνατότητες που έχει όχι μόνο στον σχεδιασμό αλλά και στον επαναπροσδιορισμό μιας εταιρικής ταυτότητας, αφού η συλλογή Moncler - M by Mary Katrantzou χαρακτηρίζεται από μια φρέσκια οπτική, ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί μερικές από τις εμβληματικές πρώτες ύλες του Οίκου.

Η Mary Katrantzou επεκτείνει το βασίλειό της στο Ίντερνετ Facebook Twitter

Η Mary Katrantzou επεκτείνει το βασίλειό της στο Ίντερνετ Facebook Twitter

Η Mary Katrantzou επεκτείνει το βασίλειό της στο Ίντερνετ Facebook Twitter

Η Mary Katrantzou επεκτείνει το βασίλειό της στο Ίντερνετ Facebook Twitter


Tώρα με το νέο της σάιτ που πέρα από τον ιδιαίτερο σχεδιασμό θα διαθέτει tabs όπως το Mary's World (που θα προσφέρει μια ματιά στον κόσμο της σχεδιάστριας), αλλά και ένα διαδραστικό feed από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Mary Katrantzou ετοιμάζεται να εμφανίσει άλλον ένα άσσο απ' το μανίκι της.

 

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ