Οι κάμερες της τροχαίας αποκαλύπτουν την ταχύτητα της Πόρσε - Τα νέα στοιχεία και τα σενάρια για την τραγωδία

Οι κάμερες της τροχαίας αποκαλύπτουν την ταχύτητα της Πόρσε - Τα νέα στοιχεία και τα σενάρια για την τραγωδία Facebook Twitter
1

Οι κάμερες της τροχαίας αποκαλύπτουν την ταχύτητα της μοιραίας Πόρσε του 24χρονου Γιώργου Βακάκη ενώ από την εξέταση του υλικού που είναι στα χέρια της τροχαίας δεν προκύπτει εμπλοκή άλλου οχήματος στην απώλεια ελέγχου του οχήματος. Οι έρευνες συνεχίζονται και ίσως έχουν μακρά διάρκεια μέχρι να υπάρξει πόρισμα. Την ίδια ώρα, τα συντρίμμια των δύο οχημάτων βρίσκονται στο Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Βοιωτίας στη Θήβα και αναμένεται να οριστούν πραγματογνώμονες του Δημοσίου και των δυο οικογενειών που θρηνούν θύματα στο τροχαίο.

Πηγές από την Τροχαία, αναφέρουν πως οχήματα που προπορεύονταν ή ακολουθούσαν το πολυτελές αυτοκίνητο έχουν μεγάλη χρονική απόσταση διέλευσης και δεν υπήρχε πιθανότητα σύγκρουσης.

Το δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» αναφέρει πως από το βιντεοληπτικό υλικό προκύπτει πως η Πόρσε, κινείτο με ταχύτητα μεγαλύτερη των 200 χιλιομέτρων την ώρα, ενώ φαίνεται να έχει κάνει κάποιους ελιγμούς αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας.

Οι επικρατέστερες εκδοχές που όμως απαιτείται να εξεταστούν περισσότερο είναι αυτες του κλαταρίσματος ή καψίματος του ελαστικού εξαιτίας της μεγάλης ταχύτητας. Τα ίχνη ελαστικού, κάποια μέτρα πριν από την είσοδο στο πάρκινγκ όπου έγινε το δυστύχημα, δεν είναι προς το παρόν αρκετά για να αναδείξουν αυτή την ερευνητική πτυχή. Στελέχη της Τροχαίας που ασχολούνται με το περιστατικό αναφέρουν ότι βασική αιτία είναι η υπερβολική ταχύτητα. Η απώλεια ελέγχου συνέβη λίγο πριν από το χώρο στάθμευσης είτε με ευθύνη του οδηγού είτε από κάποιον αστάθμητο παράγοντα, ενδεχομένως από κλατάρισμα ελαστικού, από το οποίο προκλήθηκε η πλαγιολίσθηση.

Την ίδια ώρα, αξιωματικοί του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Βοιωτίας εντόπισαν τον οδηγό αυτοκινήτου μάρκας Μερσεντές, ο οποίος φαίνεται να ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που είχε οπτική επαφή με το μοιραίο αυτοκίνητο. Το όχημα εμφανίζεται στο βίντεο στην αριστερή λωρίδα της εθνικής οδού να περνά 16 δευτερόλεπτα μετά τη σύγκρουση της Πόρσε με το σταθμευμένο αυτοκίνητο μάρκας Honda Civic της οικογένειας. Σύμφωνα με την κατάθεση του οδηγού, η Πόρσε τον είχε προσπεράσει κανονικά από αριστερά με μεγάλη ταχύτητα, σχεδόν ένα χιλιόμετρο πριν από το πάρκινγκ. Ο μάρτυρας κάνει λόγο για κάποια κομμάτια ελαστικού στο οδόστρωμα, τα οποία επιχείρησε να αποφύγει, χωρίς να έχει διευκρινιστεί αν αυτά βρίσκονταν σε σημείο πριν από το χώρο στάθμευσης ή κατά μήκος του μετά τη σύγκρουση.

Η Τροχαία έχει πάρει το υλικό από τις κάμερες τις εθνικής οδού ανά 4-5 χιλιόμετρα. Από την αμέσως προηγούμενη κάμερα και από το σημείο του δυστυχήματος δεν φαίνεται να εμπλέκεται άλλο όχημα μπροστά ή πίσω από την Πόρσε. 

Οι πραγματογνώμονες που θα οριστούν θα διαπιστώσουν -μεταξύ άλλων- το κατά πόσο ελαστικό χιονιού του 2006, που βρέθηκε στο σημείο του δυστυχήματος, ανήκε στην Πόρσε. Σε περίπτωση που επαληθευτεί κάτι τέτοιο, ενδεχομένως τα παλιά και ακατάλληλα για μεγάλες ταχύτητες ελαστικά συνέβαλαν στο να ξεφύγει από κάθε έλεγχο το όχημα.

Με πληροφορίες από eleftherostypos.gr

Ελλάδα
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

H μεγάλη συζήτηση για το δυστύχημα με την Πόρσε: Το «ταξικό» θέμα, η μαγκιά στην οδήγηση, η έλλειψη οδικής παιδείας κ.λπ.

Στήλες / H μεγάλη συζήτηση για το δυστύχημα με την Πόρσε: Το «ταξικό» θέμα, η μαγκιά στην οδήγηση, η έλλειψη οδικής παιδείας κ.λπ.

Συνηθέστατα νεόπλουτοι ή κακομαθημένοι γόνοι ευκατάστατων οικογενειών καβαλάνε μια ρόδα πολυτελείας και την τερματίζουν δίχως να υπολογίζουν Χριστό. Αλλά αυτό είναι η μία όψη του νομίσματος.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM