Το περιοδικό Forbes παρουσίασε για πρώτη φορά στην ιστορία του την λίστα με τους «Top Influencers», που περιλαμβάνει όλους όσοι έχουν μεγάλη επιρροή στα social media, η οποία και εξαργυρώνεται πλέον σε χιλιάδες μέχρι και εκατομμύρια δολάρια για τον καθένα.
Η πρώτη αυτή στο είδος της λίστα ρίχνει φως σε μια κατηγορία ανθρώπων που δραστηριοποιούνται σε διαφόρους τομείς, όπως ομορφιά, fitness και διακόσμηση, ενώ αργότερα μες στη χρονιά θα δημοσιευθούν περισσότερες λίστες που θα καλύπτουν την μόδα (Σεπτέμβριος), τα ταξίδια (Ιούνιος), το φαγητό (Δεκέμβριος) και πολλά άλλα.
Oι 30 «σταρ» των social media που επέλεξε το Forbes βγάζουν συνολικά σχεδόν 250 εκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με την σχετική έκθεση, που βασίζεται σε στοιχεία του Captiv8 και analytics αυτών των ατόμων από το Traackr, αν έχουν στο 7 εκατομμύρια συνδρομητές (ή παραπάνω) στο YouTube, οι vloggers μπορεί να βγάζουν μέχρι και 300.000 δολάρια για κάθε βίντεο. Οι πιο δημοφιλείς από αυτούς πληρώνονται μέχρι και 187.000 δολάρια για κάθε ανάρτηση στο Facebook και 150.000 δολάρια αντίστοιχα για το Instagram. Ακόμη όμως και όσοι είναι σε χαμηλότερες θέσεις στη λίστα, ήτοι μετρούν περίπου 100.000 followers έκαστος, έχουν σεβαστά έσοδα που μεταφράζονται σε 5.000 δολάρια ανά ανάρτηση.
Κι όλα αυτά τα χρηματικά ποσά, χωρίς να υπολογίσει κανείς τις συμφωνίες που μπορεί να κάνουν για εκδόσεις, εφαρμογές, σειρές ρούχων ή εταιρίες που ξεκινούν. Για παράδειγμα η Kayla Itsines έβγαλε 17 εκατομμύρια δολάρια με την εφαρμογή «Sweat with Kayla», που κυκλοφόρησε το 2016 και η Michelle Phan, ως συνιδρύτρια του Ipsy, εξοικονόμησε μέσα στο 2015 περίπου 500 εκατομμύρια δολάρια.
Αυτοί είναι σύμφωνα με την λίστα, οι κορυφαίοι Influencers:
ΟΜΟΡΦΙΑ
1. Zoe "Zoella" Sugg
2. Michelle Phan
3. Huda Kattan
4. Nikkie de Jager
5. Shannon Harris
FITNESS
1. Kayla Itsines
2. Jennifer Selter
3. Emily Skye
4. Michelle Lewin
5. Joe Wicks
Με πληροφορίες από Elle
σχόλια