Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, τα memes δεν ψυχαγωγούν μόνο αλλά έχουν αντικαταστήσει σε μεγάλο βαθμό και το Twitter ως βασική πηγή ενημέρωσης για τους millennials.
Έρευνα της LG διαπίστωσε πως τα memes με πολιτικές αναφορές τείνουν να είναι αυτά που χρησιμοποιούνται και κοινοποιούνται περισσότερο, καθώς, όπως προκύπτει, ένας στους πέντε χρήστες κάνει καθημερινά share τουλάχιστον ένα meme. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν επίσης να διαλέξουν τα αγαπημένα τους memes, τόσο από αυτά που εμφανίστηκαν μέσα στο 2017 αλλά και από όσα έχουν υπάρξει μέχρι σήμερα.
Όσον αφορά την φετινή χρονιά αυτά που ξεχώρισαν ήταν το ύφος της Μισέλ Ομπάμα στην ορκωμοσία του Τραμπ μετά το δώρο της Μελάνια, η αποτυχημένη προτομή του Κριστιάνο Ρονάλντο και το κορίτσι «cash me outside».
Ως τα δημοφιλέστερα memes όλων των εποχών στη Βρετανία επιλέχθηκαν τα ακόλουθα:
1. Το αλαζονικό/ υπεροπτικό βλέμμα του Gene Wilder ως Willy Wonka στην κλασική ταινία του 1971:
2. Το Gangnam Style:
3. Στιγμιότυπο από την ταινία «Muppets Most Wanted» (2014), στο οποίο ο διάσημος βάτραχος του Muppet Show, Kermit, συναντά τον σατανικό δίδυμο αδερφό του:
4. Rick roll: Το «τρολάρισμα» που περιλαμβάνει ένα λινκ που φαίνεται σχετικό με το θέμα μιας διαδικτυακής συζήτησης, όταν όμως πατήσεις, σε οδηγεί στο βιντεοκλίπ του «Never gonna give you up».
5. Οποιαδήποτε φωτογραφία μιας γάτας, με αθώα ή όχι έκφραση, συνοδευόμενη από ένα μεγάλο, συνήθως θυμωμένο και ειρωνικό σχόλιο:
6. Η Rebecca Black και το τραγούδι της «Friday» ήταν το viral video με τα περισσότερα views το 2011, το οποίο ωστόσο μίσησαν θανάσιμα εκατομμύρια ακροατές χαρακτηρίζοντάς το, το χειρότερο όλων των εποχών.
7. Ο Πέπε ο βάτραχος, θλιμμένος, υπαρξιακός, ήρωας και αντιήρωας μαζί, έγινε το σύμβολο για όλα τα πάνω και τα κάτω της ζωής εκφράζοντας όλο το φάσμα των ανθρωπίνων συναισθημάτων.
8. Αποθαρρυντικά πόστερ
9. Ο μύθος θέλει τον Leeroy Jenkins να είναι ο χειρότερος «συμπαίκτης» του World of Warcraft. Καθώς η ομάδα του σχεδίαζε το επόμενο βήμα του παιχνιδιού, ο Leeroy φέρεται για κάποιο λόγο να απομακρύνθηκε από τον υπολογιστή. Όταν επέστρεψε, αγνοώντας πλήρως την όποια συζήτηση είχε γίνει, ούρλιαξε «Leeeeeroyyyyy Jenkiiiiiins», προκαλώντας τον virtual θάνατο όλων των συμπαικτών του.
10. To Βuzzfeed κατάφερε το 2015 μέσα σε λίγες ώρες να σπάσει κάθε ρεκόρ επισκεψιμότητας και να προκαλέσει παγκόσμια αναπαραγωγή της φωτογραφίας ενός φορέματος, ρωτώντας απλώς το χρώμα του ρούχου. «Μπλε και μαύρο ή λευκό και χρυσό;».
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της συγκεκριμένης έρευνας, ο κύριος λόγος που ο κόσμος κοινοποιεί τα memes είναι επειδή προσφέρουν γέλιο κι επειδή είναι κάτι αστείο που μπορούν άμεσα να μοιραστούν με τους φίλους τους.
Με πληροφορίες από Independent