ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Το φαινόμενο του «Τιμούλα παρακαλώ;»

Το φαινόμενο του «Τιμούλα παρακαλώ;» Facebook Twitter
12

Το φαινόμενο του «Τιμούλα παρακαλώ;» Facebook Twitter
 

Εδώ και περίπου 1-1.5 χρόνο έχει υπάρξει μια έξαρση σε σελίδες καταστημάτων ρουχισμού στο facebook. Ενδεχομένως να άργησα να το πάρω χαμπάρι, και με το που πάτησα like σε κανά δυό σελίδες, άρχισαν να μου εμφανίζονται παντού προτεινόμενες άλλες σελίδες. Πρόκειται είτε για κανονικά καταστήματα, τα οποία προωθούν και με αυτό τον τρόπο το εμπόρευμά τους, είτε για e-shop ενδυμάτων και αξεσουάρ, είτε πιο σπάνια για σελίδες στο facebook που δεν παρέχουν κανένα άλλο τρόπο επικοινωνίας, ούτε διεύθυνση, ούτε site παρά μόνο μέσω του messenger. Η νομιμότητα των τελευταίων είναι λίγο αμφίβολη. Δεν έχω πάρει ποτέ από μία τέτοια για να δω αν στέλνει απόδειξη, και δεν έχω σκοπό κιόλας. Ωστόσο δεν είναι και το θέμα που θέλω να θίξω.

Αυτές οι σελίδες λοιπόν, εμφανίζονται συχνά πυκνά στην κεντρική σελίδα. Αρκετές φορές θα χαζέψω τις φωτογραφίες, ενδεχομένως να μπω και στη σελίδα του καταστήματος και να ρίξω μια ματιά και έχω αγοράσει δύο μπλουζάκια έτσι. Το αξιοπερίεργο σε αυτές τις σελίδες όμως είναι τα σχόλια που έχουν οι περισσότερες φωτογραφίες. Σε μία φωτογραφία για παράδειγμα, ενδέχεται να δει κανείς 1-2-3-4-5-10 σχόλια από κοπέλες (δύσκολο από άντρα) να ρωτάνε «Τιμή παρακαλώ?». Το θεωρώ αξιοπερίεργο για πολλούς και διάφορους λόγους. Πρώτον, ποτέ δε θα σχολίαζα για να μάθω πληροφορίες για κάτι που θα ήθελα να αγοράσω, θα ερχόμουν σε πιο ιδιωτική επικοινωνία με τον πωλητή. Όπως όταν βλέπω κάτι σε μία βιτρίνα, δεν βροντοφωνάζω από εκεί να μου πουν την τιμή, αλλά θα μπω, θα βρω το ταμπελάκι, και αν δεν το βρω, θα ρωτήσω τον πωλητή/την πωλήτρια. Αλλά το πώς θα έρθει κανείς σε επικοινωνία αφορά τον ίδιο. Δεύτερον: Βλέπεις κάτι που σου αρέσει, πας στα σχόλια και βλέπεις ένα – δύο σχόλια, αναπάντητα να ρωτάνε τιμή. Ποιος ο λόγος να ξαναρωτήσεις λοιπόν?

Το φαινόμενο του «Τιμούλα παρακαλώ;» Facebook Twitter

Θα μου πεις τώρα, για να λάβεις ειδοποίηση αν και όταν απαντήσουν. Η λέξη κλειδί εδώ είναι το «αν». Το συνηθέστερο είναι να μην απαντήσουν. Η να απαντήσουν το προφανές «Για όποιες πληροφορίες θέλετε, επικοινωνήστε μέσω messenger». Ή απαντάνε απευθείας μέσω μηνύματος όπως εδώ: Έχουν υπάρξει περιπτώσεις, που έχουν απαντήσει για την τιμή, αλλά συνεχίζουν να ρωτάνε. Επίσης, η μαζική πλειοψηφία αυτών των σελίδων, έχουν ιστοσελίδα με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Γιατί δεν μπαίνουν καν εκεί να δουν την τιμή? Όταν πάνε σε μαγαζί να ψωνίσουν, πάνε και ρωτάνε για το κάθε τι? Δεν ξέρουν ότι στα ταμπελάκια υπάρχει η τιμή? Και κυρίως, γιατί όταν η σελίδα παραθέτει και τη διεύθυνση για το ηλεκτρονικό κατάστημα, εξακολουθούν να ρωτάνε στα σχόλια?

12

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ