Ο πρίγκιπας Ουίλιαμ σπάει το πρωτόκολλο και αγκαλιάζει μια γυναίκα για να την παρηγορήσει

Ο πρίγκιπας Ουίλιαμ σπάει το πρωτόκολλο και αγκαλιάζει μια γυναίκα για να την παρηγορήσει Facebook Twitter
0

Τα βρετανικά μίντια αναπαραγάγουν με εγκωμιαστικά σχόλια τη συγκινητική στιγμή όπου ο πρίγκιπας Ουίλιαμ κρατά στην αγκαλιά του μια ηλικιωμένη γυναίκα και την παρηγορεί.


Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στο αθλητικό κέντρο Westway, το οποίο χρησιμοποιείται επί του παρόντος ως καταφύγιο φροντίδας και στήριξης των οικογενειών που θρηνούν για τους νεκρούς τους στον πύργο που κάηκε, ο Ουίλιαμ μίλησε για την τραγωδία χαρακτηρίζοντάς την ως «ένα από τα πιο τρομερά πράγματα που έχω δει ποτέ».

Ο συμπονετικός Πρίγκιπας Γουίλιαμ θύμισε σε πολλούς τη μητέρα του καθώς αγκάλιασε μια γυναίκα που επέζησε από την πύρινη λαίλαπα αλλά ο άντρας της είναι μεταξύ τριών αγνοουμένων. 


Ο δούκας του Κέιμπριτζ αγνόησε το βασιλικό πρωτόκολλο για να προσφέρει λίγη ανακούφιση στη Φατίμα Τζαφάρι, 78 ετών, που ψάχνει απελπισμένα για τον σύζυγό της, Αλί Γιάουρα. Ο 82χρονος δεν έχει δώσει σημεία ζωής μετά την τραγωδία καθώς έμεινε παγιδευμένος σε ανελκυστήρα προσπαθώντας να φύγει από το  κτίριο. Η γυναίκα έπεσε δακρυσμένη στο στήθος του πρίγκιπα, εκείνος την αγκάλιασε και της είπε ότι θα έκανε ό, τι μπορούσε για να βρεθεί ο σύντροφός της.

Οι εξελίξεις για την πολύνεκρη τραγωδία είναι δυσάρεστες καθώς η αστυνομία του Λονδίνου ανακοίνωσε ότι ο αριθμός των ανθρώπων που θεωρείται ότι έχασαν την ζωή τους στην πυρκαγιά του πύργου του δυτικού Λονδίνου είναι πιθανόν να αυξηθεί και ότι ο αριθμός των 58 που έχει ανακοινωθεί θα αναθεωρηθεί σήμερα.


«Ο αριθμός των αγνοουμένων έχει αυξηθεί από χθες από τους 58», ανακοίνωσε ο αρχηγός της αστυνομίας του Λονδίνου Στιούαρτ Κάντι.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αθήνα: Πως γλύτωσε από την μπουλντόζα ένα ιστορικό κτίριο της πόλης

Πολιτισμός / Πώς ένα ιστορικό κτίριο της Αθήνας γλίτωσε από την μπουλντόζα

Όσα αναφέρουν στη LiFO επιστήμονες από τις δύο οργανώσεις που προσέφυγαν στο ΣτΕ, ζητώντας να αποτραπεί η κατεδάφιση μιας μεσοπολεμικής κατοικίας και να χαρακτηριστεί το κτίριο διατηρητέο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ