Ο εκδοτικός κολοσσός Condé Nast μόλις αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες σχετικά με μια νέα LGBTQ έκδοση που θα κυκλοφορήσει σύντομα και θα ονομάζεται «Them».
Η αμερικανική εταιρεία, που έχει την έδρα της στο One World Trade Center της Νέας Υόρκης και, εδώ και πάνω από 100 χρόνια, έχει δημιουργήσει μερικά από τα πιο επιδραστικά έντυπα στον κόσμο (Vogue, The New Yorker, Vanity Fair, W, GQ, Glamour, Condé Nast Traveler, Pitchfork, Wired, μεταξύ άλλων), προχωρά για πρώτη φορά σε ένα εγχείρημα που απευθύνεται στην LGBTQ κοινότητα.
Πρόκειται για μια νέα πλατφόρμα διαφορετικών μέσων που θα εστιάζει στην πολιτική, τη μόδα και τη ζωή της κοινότητας, η οποία συχνά υποβιβάζεται στα παραδοσιακά μίντια.
Επικεφαλής της ομάδας του «Them» έχει τεθεί ο Phillip Picardi, υπεύθυνος για τη «μεταμόρφωση» που συντελείται εδώ και δύο χρόνια σε έναν άλλο πασίγνωστο τίτλο της Condé Nast, την Teen Vogue.
«Αν έχω μάθει κάτι από τη θητεία μου στην Teen Vogue, είναι ότι οι νέοι άνθρωποι κυριαρχούν στην κουλτούρα μας και τη διαμορφώνουν με αναπάντεχους τρόπους, ειδικά σε θέματα που αφορούν την ταυτότητα φύλου και τον σεξουαλικό προσανατολισμό» δήλωσε ο Picardi στο Business of Fashion. «Δεν θα ήταν τέλειο να γίνει η Condé Nast ο πρώτος εκδοτικός οίκος που θα φιλοξενήσει τις ιστορίες της LGBT κοινότητας με πρωτότυπο και ειλικρινή τρόπο;».
Εκτός από πρωτογενές περιεχόμενο, το «Them» θα συνεργάζεται με queer σχεδιαστές, θα διοργανώνει λογοτεχνικά events και θα συμμετέχει στα διάφορα Prides. Το λανσάρισμα του «Them» θα γίνει επίσημα στο τέλος του μήνα.