Ο Άντι Γουόρχολ δεν έκρυψε ποτέ το ενδιαφέρον του για το γυμνό αντρικό σώμα αν και η σεξουαλική του ταυτότητα παρέμεινε μυστηριώδης καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του. Και μπορεί μεν να θεωρήθηκε Gay Icon αλλά τόσο η αυλή φίλων και συνεργατών του όσο και οι επίδοξοι βιογράφοι του ελάχιστες πληροφορίες έχουν γι’ αυτήν του την πλευρά. Ο αρχισυντάκτης του περιοδικού View, ο καλλιτέχνης και λογοτέχνης Τσαρλς Χένρι Φορντ, έλεγε γι’ αυτόν: «Τα πάντα στον Γουόρχολ είναι σεξ χωρίς να συμβαίνει η σεξουαλική πράξη».
Υπάρχουν σχέδια με μολύβι αντρικών μορίων και όρχεων με την υπογραφή του από τα πρώτα του ακόμα βήματα τη δεκαετία του ’50. Αργότερα, στο απόγειο της φήμης του δημιούργησε τις σειρές Torso και Sex Parts συγχωνεύοντας την ομοερωτική ζωγραφική με την αισθητική των φωτογραφιών πόλαροϊντ. Ψαρεύοντας νεαρούς καλογυμνασμένους άντρες από τις σάουνες, τα γυμναστήρια και τα γκέι κλαμπ, αλλά και από τα πάρτι στο θέρετρο του Fire Island έξω από την Νέα Υόρκη, και βάζοντάς τους να ποζάρουν ως γυμνά μοντέλα, απομόνωσε τα ερωτογενέστερα σημεία του αντρικού κορμιού και αποθέωσε την ομορφιά των νέων στην παράδοση της αρχαιοελληνικής και ρωμαϊκής γλυπτικής. Καταγράφοντας με τον τρόπο του την απενοχοποίηση και τη φρενίτιδα ολόκληρης της δεκαετία του ’70 μέχρι την έλευση του Aids στα μέσα των ‘80s. Δεν δίστασε να φωτογραφίσει συχνά υπερμεγέθη πέη ή μαύρων αντρών, γυμνούς αρσιβαρίστες ή μποντιμπίλντερς -ανάμεσά τους και τον νεαρό ακόμα τότε Σβάρτσενεγκερ-, ανώνυμων φιλόδοξων νέων, ενώ εμπνεύστηκε την αφίσα του θρυλικού σήμερα Καβγατζή (Querelle), της κινηματογραφικής εκδοχής του 1983 του βιβλίου του Ζενέ από τον Φάσμπιντερ.
Ο οίκος δημοπρασιών Christie’s ανέσυρε από το αρχείο του Ιδρύματος Άντι Γουόρχολ περισσότερες από 100 φωτογραφίες, σχέδια και prints και τα διέθεσε προς πώληση υπό τον τίτλο Andy’s Eye Candy. Οι γυμνές αυτές πολαρόιντ, οι εφήμερες και γρήγορες αποκαλυπτικές πόζες των μοντέλων, μέσα από την προσεκτική και διεισδυτική ματιά του σημαντικού καλλιτέχνη, αποδεικνύονται ιδιοφυείς συνθέσεις μεγάλης τέχνης και τεχνικής.