Θετικός ήταν ο απολογισμός της χθεσινής «Black Friday» σύμφωνα με τις πληροφορίες της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας ενώ πολλές επιχειρήσεις πέτυχαν ρεκόρ.
Ωστόσο ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης σημειώνει τον κίνδυνο να εξελιχθεί σε «Greek Black Week».
«Τη 2η χρονιά εφαρμογής στην Ελλάδα, η Black Friday της μίας ημέρας, επεκτάθηκε σε τριήμερο, αλλά ακόμα και σε εβδομάδα. Το ξεχείλωμα αυτό μας προειδοποιεί ότι του χρόνου κάποιοι θα ζητάνε Greek Black Week», ανάφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κορκίδης.
Πάντως, όπως επισήμανε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, «οι καταναλωτές φάνηκαν να ευχαριστήθηκαν τις στοχευμένες αγορές τους κυρίως στα ηλεκτρονικά είδη, με αποτέλεσμα η μαύρη Παρασκευή να εξελιχθεί σε "άσπρη μέρα" για τα ταμεία κυρίως των μεγάλων και ισχυρών της αγοράς, αλλά και όσων μικρομεσαίων είχαν γεμάτα ράφια και γενναίες προσφορές».
Ενδεικτικά για την χθεσινή κίνηση στα καταστήματα είναι τα στοιχεία που δημοσιεύει η «Καθημερινή».
Το κατάστημα της αλυσίδας Public στο Σύνταγμα εκτιμάται ότι από τις 8 π.μ. που άνοιξε έως το βράδυ δέχθηκε 30.000 επισκέπτες. Οι καταναλωτές προτίμησαν κυρίως τηλεοράσεις, κινητά τηλέφωνα, ηλεκτρονικούς υπολογιστές αλλά και πολλά κόμικ και παιδικά παιχνίδια.
Πρώτα εξαντλήθηκαν το μοντέλο κινητού τηλεφώνου που είχε έκπτωση σχεδόν 300 ευρώ και κάποια μοντέλα τηλεόρασης.
50% αύξηση των πωλήσεών της σε σύγκριση με την περυσινή Black Friday εκτιμά πως είχε η διοίκηση της Media Markt Ελλάς. Ειδικά, όμως, στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας εκτιμάται τριπλάσια αύξηση των πωλήσεων. Μάλιστα, αν και η αλυσίδα ξεκίνησε τις προσφορές από την Τετάρτη, η ζήτηση ήταν αυξημένη κυρίως χθες, με τους καταναλωτές να επιλέγουν κυρίως τηλεοράσεις και κινητά τηλέφωνα.
Επιτυχία είχε η Black Friday και στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen Athens, στα Σπάτα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης χθες το απόγευμα, μέχρι το βράδυ αναμένονταν περί τους 60.000 επισκέπτες. Σε αντίθεση μάλιστα με πέρυσι, η ροή των επισκεπτών συνεχιζόταν και μετά το μεσημέρι με σταθερό ρυθμό.
Αυξημένη κίνηση καταγράφηκε και στα πολυκαταστήματα Attica, με κύκλους από την εταιρεία να κάνουν λόγο για τεράστια απήχηση της Black Friday στο καταναλωτικό κοινό.