Όλοι έχουμε δεχθεί κάποιο χριστουγεννιάτικο δώρο που δεν ήταν καθόλου του γούστου μας.
Στην πραγματικότητα, μόνο στις ΗΠΑ, δώρα αξίας περίπου 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων επιστρέφονται κάθε χρόνο για αλλαγή.
Σε αυτό το βίντεο, ο δημοσιογράφος του Atlantic Ντέρεκ Τόμσον εξηγεί γιατί πολλά δώρα αντιστοιχούν σε αυτό που οι οικονομολόγοι ονομάζουν «απώλεια νεκρού βάρους» (deadweight loss). Δηλαδή και η εταιρεία που κατασκεύασε το δώρο έχασε τον χρόνο της, και ο αγοραστής σπατάλησε χρόνο για το αγοράσει, αλλά και ο παραλήπτης ξοδεύει τον χρόνο του για να το επιστρέψει.