Η απουσία του Λεονάρντο Ντι Κάπριο ήταν αισθητή από τον κινηματογράφο τα τελευταία δύο χρόνια, με τον τελευταίο ρόλο του να είναι στο επιβλητικό «The Revenant », όπου και κέρδισε το Όσκαρ Α' ανδρικού ρόλου.
Όμως φαίνεται να ξανακάνει δυναμική επιστροφή. Το επόμενο μεγάλο πρότζεκτ του ηθοποιού φαίνεται να είναι η επερχόμενη ταινία του Quentin Tarantino, η οποία έχει ως σκηνικό τις δολοφονίες της «οικογένειας» Μάνσον.
Όπως ήδη είναι γνωστό, ο Ντι Κάπριο δεν θα υποδυθεί τον διαβόητο δολοφόνο, αλλά θα παίξει το ρόλο ενός ανερχόμενου ηθοποιού.
Σύμφωνα με τον συντάκτη του Deadline, Mike Fleming Jr., ο Ντι Κάπριο ενσαρκώνει έναν ηθοποιό ο οποίος συμμετείχε στην επιτυχημένη σειρά γουέστερν, Bounty Law από το 1958 έως το 1963. Δυστυχώς όμως για τον χαρακτήρα, η μετάβασή του στον κινηματογράφο δεν είναι επιτυχής, καθώς το 1969, το κοινό δεν ενδιαφέρεται για σειρές και ταινίες γουέστερν, με αποτέλεσμα ο επιτυχημένος ηθοποιός να αναζητά καταφύγιο στην Ιταλία, όπου υπάρχουν αρκετές low-budget παραγωγές για τέτοιου είδους ταινίες.
Η ταινία αναμένεται να είναι ένα φιλμ στο ύφος του «Pulp Fiction», για μια ιστορία την εποχή των δολοφονιών από την Οικογένεια Μάνσον στο Λος Άντζελες. Μέλη της θα παρουσιαστούν στην ταινία, χωρίς όμως να αποτελούν το επίκεντρό της.
Ο Ταραντίνο έχει εκφράσει την επιθυμία του η Μάργκοτ Ρόμπι να υποδυθεί την Σάρον Τέιτ, γυναίκα του σκηνοθέτη Ρόμαν Πολάνσκι, η οποία δολοφονήθηκε από μέλη της Οικογένειας Μάνσον τον Αύγουστο του 1969. Επίσης, υπάρχει το ενδεχόμενο να παρουσιαστούν στην ταινία ο Τομ Κρουζ και ο Μπραντ Πιτ.
Καλεσμένος σε μία ειδική προβολή της «Αποπλάνησης» για το Βραβείο Σκηνοθεσίας Φεστιβάλ Καννών, της καλής του φίλης και πρώην συντρόφου του Σοφία Κόπολα, ο Ταραντίνο αναφέρθηκε στην ταινία του και διευκρίνισε πως «Δεν είναι για τον Τσαρλς Μάνσον, αλλά για το 1969».
Εντωμεταξύ, το όνομα του Ντι Κάπριο έχει συνδεθεί με μία σειρά από καινούρια πρότζεκτ, συμπεριλαμβανομένων, μίας προσαρμογής του «The Black Hand», δύο συνεργασίες με τον σκηνοθέτη Μάρτιν Σκορτσέζε που αφορούν σε μία βιογραφία για τον Θεόδωρο Ρούζβελτ και μία προσαρμογή του «Killers of the Flower Moon» καθώς και μία βιογραφία για τον Λεονάρντο ντα Βίντσι.
σχόλια