ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Ο πατέρας του Μάικλ Τζάκσον απαντά στις κατηγορίες του Κουίνσι Τζόουνς: «Ζήλευε πολύ τον Μάικλ»

Ο πατέρας του Μάικλ Τζάκσον απαντά στις κατηγορίες του Κουίνσι Τζόουνς: «Ζήλευε πολύ τον Μάικλ» Facebook Twitter
EPA/IAN LANGSDON
0

Σε αντεπίθεση περνά ο πατέρας του Μάικλ Τζάκσον αναφορικά με την αμφιλεγόμενη συνέντευξη του παραγωγού Κουίνσι Τζόουνς, στην οποία ο τελευταίος κατηγόρησε το βασιλιά της ποπ για λογοκλοπή αρκετών από των καλύτερων τραγουδιών του.

Ο Τζο Τζάκσον κατηγόρησε τον 84χρονο Κουίνσι ότι «ζήλευε» και απέρριψε τυχόν ισχυρισμούς ότι ο γιος του ήταν οτιδήποτε άλλο παρά ο «νούμερο ένα καλλιτέχνης στον κόσμο».

Ο Κουίνσι Τζόουνς κατά τη συνέντευξή του στο Vulture είχε πολλά να πει για τα πάντα. Από το γεγονός ότι έβγαινε με την Ιβάνκα Τραμπ μέχρι στο τι απεχθάνεται στη σύγχρονη ποπ. Όμως η μεγαλύτερη «βόμβα» ήταν όταν κατηγόρησε τον μεγαλύτερο καλλιτέχνη όλων των εποχών ότι είναι «κλέφτης».

«Δεν θέλω να το λέω δημόσια αλλά ο Μάικλ έκλεψε πολλά πράγματα. Έκλεψε πολλά τραγούδια... Ήταν τόσο μακιαβελικός που μπορούσε να το κάνει» είχε αναφέρει ο παραγωγός στη συνέντευξή του.

Μιλώντας στο Page Six, ο πατέρας του Μάικλ και κάποια άλλα μέλη της οικογένειας Τζάκσον αντεπιτίθενται στον 84χρονο Τζόουνς και τις δηλώσεις του. Ένα μέλος της οικογένειας φέρεται να δήλωσε στο Page Six ότι θεωρεί ότι ο Τζόουνς «πρέπει να βρίσκεται στα πρώτα στάδια άνοιας»

Ο Τζο Τζάκσον, όπως ανέφερε στη συνέντευξή του, θεωρεί ότι ο παραγωγός «ζήλευε πολύ τον Μάικλ γιατί δεν είχε δουλέψει ποτέ με κάποιον με τόσο ταλέντο». Ένα άλλο μέλος της οικογένειας επανέλαβε κάτι παρόμοιο, λέγοντας ότι ο Τζόουνς «είχε μία σιωπηλή βεντέτα» εναντίον του Τζάκσον.

Ο πατέρας του Μάικλ Τζάκσον απαντά στις κατηγορίες του Κουίνσι Τζόουνς: «Ζήλευε πολύ τον Μάικλ» Facebook Twitter
Ο Μάικλ είχε αντιταχθεί στο γεγονός να κερδίσει Grammy ο Τζόουνς για την παραγωγή στο άλμπουμ του «Thriller», γιατί δεν ήθελε να μοιραστεί τα εύσημα για δουλειά που θεωρούσε ότι είχε κάνει μόνος του.

«Αυτό πάει πολύ πίσω και ο Τζόουνς πρόσφατα έλαβε χρήματα από την περιουσία του Μάικλ» αναφέρει συγγενικό πρόσωπο, πιθανώς αναφερόμενο στο κέρδος πολλών εκατομμυρίων δολαρίων από την περιουσία του τραγουδιστή για μη καταβληθέντα δικαιώματα.


Ο Μάικλ και ο Κουίνσι είχαν διαμάχη πριν το θάνατό του το 2009, ακόμη και μετά που είχαν δουλέψει μαζί σε κάποια από τα πιο επιτυχημένα άλμπουμ του σταρ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στις αρχές τις δεκαετίας του 1980, ο Μάικλ είχε αντιταχθεί στο να κερδίσει Grammy ο Τζόουνς για την παραγωγή στο άλμπουμ του «Thriller», γιατί δεν ήθελε να μοιραστεί τα εύσημα για δουλειά που θεωρούσε ότι είχε κάνει μόνος του. «Ο Μάικλ έκανε όλη τη δουλειά. Είναι δική του μουσική και όλοι ξέρουν τον ήχο του Μάικλ» ανέφερε άλλη συγγενική πηγή.

Ο Τζο επίσης υποστηρίζει ότι το τραγούδι «Billie Jean» το οποίο ο Τζόουνς ισχυρίζεται ότι ο Μάικλ έκλεψε από το τραγούδι «State of Independence», της Ντόνα Σάμερ, ήταν 100% γραμμένο από τον Μάικλ, όμως λέει ότι οποιεσδήποτε ομοιότητες θα ήταν λάθος του παραγωγού: «Ισχυρίζεται ότι ο γιος μου το έκλεψε, όμως αυτός ήταν ο παραγωγός και στα δύο, οπότε αν κάποιος έχει άδικο αυτός είναι ο Κουίνσι».

Πολιτισμός
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM