iOS εναντίον Android: Όταν πρόκειται για αφοσίωση στο brand, το Android κερδίζει

iOS εναντίον Android: Όταν πρόκειται για αφοσίωση στο brand, το Android κερδίζει Facebook Twitter
0

To Android λειτουργικό έχει πιο «πιστούς» οπαδούς από το iOS άρα η Apple ως εταιρεία μπορεί να προσελκύει περισσότερους Android χρήστες.

Οι κάτοχοι Android κινητών είναι πιο «πιστοί σε σύγκριση» με τους ιδιοκτήτες κινητών της Apple με iOS, λένε τα αποτελέσματα μιας νέας μελέτης που δημοσίευσε η CIRP (Consumer Intelligence Research Partners). Η μελέτη ερευνά το παρελθόν της μετακίνησης των χρηστών από το ένα οικοσύστημα στο άλλο, ξεκινά με στοιχεία από τον Μάρτιο του 2014 και φέρνει νέα στοιχεία στα επίπεδα διατήρησης των πελατών στα δύο λειτουργικά συστήματα.

Φυσικά, μια από τις μεγάλες αλλαγές που έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια είναι η πτώση στα υπόλοιπα λειτουργικά συστήματα που είχαν εμφανιστεί μέχρι τώρα, όπου τελικά οδήγησε σε μια μόνο επιλογή μεταξύ Android και iOS.

Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η CIRP σημειώνει πως τα δύο λειτουργικά συστήματα συνέχισαν να βλέπουν μεγαλύτερη αφοσίωση, ενώ οι πελάτες έπρεπε είτε να «κολλήσουν» με την εταιρεία που γνωρίζουν καλά είτε να μεταναστεύσουν στην άλλη, μοναδική επιλογή.

iOS εναντίον Android: Όταν πρόκειται για αφοσίωση στο brand, το Android κερδίζει Facebook Twitter
Το διάγραμμα της CIRP δείχνει ότι σε γενικότερο πλαίσιο, οι χρήστες και των δύο λειτουργικών συστημάτων είναι αφοσιωμένοι, αλλά οι χρήστες του Android έχουν υψηλότερο βαθμό αφοσίωσης με το πέρασμα των μηνών.

Ομοίως, αυτό σημαίνει επίσης ότι κάθε φορά που ένα λειτουργικό σύστημα χάνει έναν πελάτη, αυτός αναπόφευκτα μεταναστεύει στο άλλο υπάρχον λειτουργικό σύστημα. Κάτι που απ' ότι φαίνεται είναι απίθανο να αλλάξει στο εγγύς μέλλον. Οπότε, παρά την αύξηση των χρηστών για τα δύο λειτουργικά συστήματα και τη σταθεροποίηση των χρηστών τους, αξίζει να σημειωθεί ότι η αγορά των κινητών σημείωσε το 2017 μια ισοπεδωτική βουτιά σε σύγκριση με τα νούμερα των προηγούμενων ετών.

Ωστόσο, η CIRP σημειώνει ότι μεταξύ του Ιανουαρίου 2016 και του Δεκεμβρίου του 2017, η αφοσίωση στο Android κυμάνθηκε μεταξύ 89 και 91% και του iOS μεταξύ 85 με 88%.

Την τελευταία μέτρηση το Δεκέμβριο του 2017, το Android είχε το υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης κατά 91%, ενώ το iOS ήταν στο 86%. Ο Josh Lowitz, συνιδρυτής της CIRP, αποδίδει την αφοσίωση σε δύο βασικούς λόγους. Ο πρώτος είναι η συνεχής μείωση των διαφορών μεταξύ των δύο λειτουργικών. Ο δεύτερος είναι ότι ο χρήστης του Android έχει περισσότερες επιλογές όσον αφορά τις συσκευές που μπορεί να επιλέξει, αφού ο χρήστης μπορεί να αλλάξει hardware του χωρίς να χρειάζεται να αλλάξει λειτουργικά.

Σημαντικό επίσης είναι το γεγονός ότι μιας και υπάρχουν περισσότεροι Android χρήστες παγκοσμίως αυτή την στιγμή η Apple μπορεί να κερδίζει όπως είναι φυσικό περισσότερους χρήστες από την Google, αλλά ωστόσο το γεγονός που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς είναι τα υψηλά ποσοστά εμπιστοσύνης που απολαμβάνει πλέον το Android.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Ομάδα φοιτητών εκτόξευσε «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Τech & Science / Φοιτητές Ελληνοαμερικανού κοσμήτορα μηχανικής εκτόξευσαν «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Η επιτυχία έχει και ελληνικό χρώμα, καθώς ο διακεκριμένος Ελληνοαμερικανός επιστήμονας, Γιάννης Γιόρτσος είναι Κοσμήτορας της σχολής μηχανικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, στην οποία σπουδάζουν οι φοιτητές που έσπασαν το ρεκόρ
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι, μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Τech & Science / Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Η προοπτική για συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με δικά τους συμφέροντα και ηθική αξία «δεν είναι πλέον ένα θέμα μόνο για την επιστημονική φαντασία ή το μακρινό μέλλον» λένε οι επιστήμονες
LIFO NEWSROOM