Το Snapchat ζήτησε συγγνώμη για τον ξυλοδαρμό της Ριάνα σε διαφήμιση

Το Snapchat ζήτησε συγγνώμη για τον ξυλοδαρμό της Ριάνα σε διαφήμιση Facebook Twitter
0

Το Snapchat απέσυρε μια διαφήμιση που εμφανιζόταν στην εφαρμογή κι η οποία ρωτούσε τους χρήστες αν θα προτιμούσαν να «χαστουκίσουν τη Ριάνα» ή να «ρίξουν γροθιά στον Κρις Μπράουν». 

Η διαφήμιση, για ένα παιχνίδι που ονομάζεται «Would You Rather», ήταν ξεκάθαρη αναφορά στο όταν ο Μπράουν είχε επιτεθεί και κακοποιήσει τη Rihanna το 2009, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί βάση για οποιουδήποτε είδους αστείο. 

«Αυτό σημαίνει πως το Snapchat ενέκρινε μια διαφήμιση που αναδεικνύει την ενδοοικογενειακή βία», σχολίασε η ακτιβίστρια Μπρίτανι Πακνετ μέσω Twitter, απαντώντας στην διαφήμιση. 


Σε ανακοίνωσή του στο BBC, το Snapchat ζήτησε συγγνώμη που η συγκεκριμένη διαφήμιση ξέφυγε από τη διαδικασία του ελέγχου.

«Η διαφήμιση αξιολογήθηκε και εγκρίθηκε λανθασμένα. καθώς παραβιάζει την πολιτική μας περί διαφημίσεων. Αμέσως την αφαιρέσαμε το προηγούμενο σαββατοκύριακο, μόλις το αντιληφθήκαμε. Λυπούμαστε που συνέβη κάτι τέτοιο», ανέφερε στη να ανακοίνωση. 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δείτε τις πέντε καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Τech & Science / Δείτε τις 4 καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Οι φωτογραφίες «αποτυπώνουν μια προκλητική ματιά στα θαύματα του κόσμου γύρω μας, τα οποία μας δίνουν ένα αναζωογονητικό διάλειμμα από το ταραχώδες φθινόπωρο που περάσαμε όλοι», γράφει το περιοδικό
LIFO NEWSROOM
ΗΠΑ: Ομάδα φοιτητών εκτόξευσε «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Τech & Science / Φοιτητές Ελληνοαμερικανού κοσμήτορα μηχανικής εκτόξευσαν «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Η επιτυχία έχει και ελληνικό χρώμα, καθώς ο διακεκριμένος Ελληνοαμερικανός επιστήμονας, Γιάννης Γιόρτσος είναι Κοσμήτορας της σχολής μηχανικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, στην οποία σπουδάζουν οι φοιτητές που έσπασαν το ρεκόρ
LIFO NEWSROOM