Το μεγάλο στοίχημα του υπουργείου Πολιτισμού για τη φετινή χρονιά είναι η εγκατάσταση του συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (erp) και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που θα ξεκινήσει από την Ακρόπολη και τους γύρω αρχαιολογικούς χώρους, την Κνωσό, το Μουσείο Ηρακλείου και την Αρχαία Μεσσήνη.
«Όλα αυτά μαζί αντιπροσωπεύουν πάνω από το 50% των εσόδων του ΤΑΠ» είπε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Κώστας Στρατής, σημειώνοντας ωστόσο ότι η εγκατάσταση αυτή δεν αναμένεται πριν από τα μέσα με τα τέλη Ιουνίου στους χώρους πιλοτικής λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
«Δουλεύουμε πολύ πάνω σε αυτό το πρότζεκτ. Όλη μας η προσπάθεια έχει πέσει πάνω σε αυτό. Εγώ θα πω ότι είναι ιδιαίτερα φιλόδοξος ο στόχος να λειτουργήσουν από 1η Ιουνίου, τον οποίο βρήκα.
Αυτό δεν σημαίνει ότι προαναγγέλλω καθυστέρηση, αλλά είναι ένα πολύ μεγάλο και δύσκολο έργο, είναι όμως ένα πραγματικό έργο, με χρονοδιάγραμμα που τηρείται αυτή τη στιγμή» απάντησε σε σχετική ερώτηση των δημοσιογράφων.
Ερωτήσεις έγιναν και για τις προσλήψεις του έκτακτου προσωπικού, ένα άλλο ζήτημα που «τρέχει» ο ίδιος, όπως σημείωσε, και το οποίο θα επιλυθεί επίσης γύρω στα τέλη Ιουνίου.
«Γιατί υπάρχει κάθε χρόνο αυτή η καθυστέρηση;» ρωτήθηκε ο υφυπουργός, που μεταξύ άλλων απάντησε ότι από τη μία είναι πολύ μεγάλος ο αριθμός των εργαζομένων που ζητά κάθε χρόνο το ΥΠΠΟ, ενώ «υπάρχει και μια καχυποψία από τα υπόλοιπα υπουργεία που συνυπογράφουν αν αυτός είναι ο πραγματικός αριθμός των αναγκών, αν οι βάρδιες είναι οι συγκεκριμένες.
Κι ενώ πρόθεση όλων είναι να συμβάλουν, ίσως περιμένουν να δουν και μια κίνηση από το ΥΠΠΟ και από τους ίδιους τους εργαζόμενους να μπει μια τάξη» συμπλήρωσε.