Τέλη Ιουνίου η πιλοτική λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους

Τέλη Ιουνίου η πιλοτική λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους Facebook Twitter
0

Το μεγάλο στοίχημα του υπουργείου Πολιτισμού για τη φετινή χρονιά είναι η εγκατάσταση του συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (erp) και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που θα ξεκινήσει από την Ακρόπολη και τους γύρω αρχαιολογικούς χώρους, την Κνωσό, το Μουσείο Ηρακλείου και την Αρχαία Μεσσήνη.

«Όλα αυτά μαζί αντιπροσωπεύουν πάνω από το 50% των εσόδων του ΤΑΠ» είπε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Κώστας Στρατής, σημειώνοντας ωστόσο ότι η εγκατάσταση αυτή δεν αναμένεται πριν από τα μέσα με τα τέλη Ιουνίου στους χώρους πιλοτικής λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

«Δουλεύουμε πολύ πάνω σε αυτό το πρότζεκτ. Όλη μας η προσπάθεια έχει πέσει πάνω σε αυτό. Εγώ θα πω ότι είναι ιδιαίτερα φιλόδοξος ο στόχος να λειτουργήσουν από 1η Ιουνίου, τον οποίο βρήκα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι προαναγγέλλω καθυστέρηση, αλλά είναι ένα πολύ μεγάλο και δύσκολο έργο, είναι όμως ένα πραγματικό έργο, με χρονοδιάγραμμα που τηρείται αυτή τη στιγμή» απάντησε σε σχετική ερώτηση των δημοσιογράφων.

Ερωτήσεις έγιναν και για τις προσλήψεις του έκτακτου προσωπικού, ένα άλλο ζήτημα που «τρέχει» ο ίδιος, όπως σημείωσε, και το οποίο θα επιλυθεί επίσης γύρω στα τέλη Ιουνίου.

«Γιατί υπάρχει κάθε χρόνο αυτή η καθυστέρηση;» ρωτήθηκε ο υφυπουργός, που μεταξύ άλλων απάντησε ότι από τη μία είναι πολύ μεγάλος ο αριθμός των εργαζομένων που ζητά κάθε χρόνο το ΥΠΠΟ, ενώ «υπάρχει και μια καχυποψία από τα υπόλοιπα υπουργεία που συνυπογράφουν αν αυτός είναι ο πραγματικός αριθμός των αναγκών, αν οι βάρδιες είναι οι συγκεκριμένες.

Κι ενώ πρόθεση όλων είναι να συμβάλουν, ίσως περιμένουν να δουν και μια κίνηση από το ΥΠΠΟ και από τους ίδιους τους εργαζόμενους να μπει μια τάξη» συμπλήρωσε.

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ