Η Χίλαρι Κλίντον γίνεται παραγωγός τηλεοπτικής εκπομπής

Η Χίλαρι Κλίντον γίνεται παραγωγός τηλεοπτικής εκπομπής Facebook Twitter
0

Η Χίλαρι Κλίντον ανακοίνωσε πως συνεργάζεται με τον Στίβεν Σπίλμπεργκ, ώστε να μεταφέρουν στην τηλεόραση ένα βιβλίο για την ιστορία του γυναικείου κινήματος. 

«Είμαι ενθουσιασμένη που ενώνω τις δυνάμεις μου με τον Στίβεν Σπίλμπεργκ ώστε να φέρουμε στην τηλεόραση το βιβλίο "Η Ώρα των Γυναικών"». 

Πρόκειται για βιβλίο της συγγραφέως Ελέιν Βάις που θέμα έχει την καθιέρωση του δικαιώματος ψήφου για τις γυναίκες στις ΗΠΑ.

«Αναφέρεται στις γυναίκες που αγωνίστηκαν για τη χειραφέτηση σχεδόν 100 χρόνια πριν. Είμαι ενθουσιασμένη που θα βοηθήσω να ειπωθούν οι ιστορίες τους», ανέφερε η Χίλαρι Κλίντον στο Twitter.

H εταιρία παραγωγής του Σπίλμπεργκ ανακοίνωσε πως η Κλίντον θα είναι μια από τους τέσσερις βασικούς παράγωγους της εκπομπής, η οποία πρόκειται να προβληθεί είτε στην καλωδιακή τηλεόραση είτε σε κάποιο διαδικτυακό τηλεοπτικό δίκτυο.

To συγκεκριμένο ιστορικό βιβλίο αναφέρεται στους αγώνες για την καθιέρωση του δικαιώματος ψήφου των γυναικών στις ΗΠΑ τη δεκαετία του 1920.

Η Κλίντον το χαρακτήρισε «ένα συναρπαστικό βιβλίο αλλά και μια πηγή έμπνευσης για όλους, νέους και ηλικιωμένους, άντρες και γυναίκες, σε αυτές τις δύσκολες εποχές». 

Με πληροφορίες από Reuters 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

Διεθνή / Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

 Μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να γδυθούν από τη μέση και πάνω για τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Τech & Science / Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Οι αλγόριθμοι του YouTube και κάποιων social media εξιδανικεύουν σωματότυπους και ενοχοποιούν τα παιδιά με αυξημένο βάρος σώματος - Ενδεικτικό το γεγονός ότι στη Βρετανία ένα στα 4 κορίτσια δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνισή του
LIFO NEWSROOM